Wat zou dit betekenen voor zwemsporten voor kinderen tm 12 jaar? Dus niet de zwemles, maar wedstrijdzwemmen, waterpolo, snorkelen e.d. Valt dat onder "zwembaden dicht"? Of onder "zwemlessen en sport voor kinderen gaat door". Dat is nog niet echt duidelijk voor me.
Gas uit het gasfornuis kun je een vlam bijhouden...de gasvoorziening zelf, waarin het gas samengeperst is, net als in een zuurstoffles ,en andere soorten gas in samengeperste vorm, moet je niet verwarmen. Gas uit het gasfornuis kan ook wel een explosie veroorzaken als je het langer aan laat staan en de ruimte zich ermee vult. Niet dat het gelijk ontploft. Maar als je een zuurstof fles niet heel voorzichtig opendraait (zonder extra kraantje en snoertjes eraan gekoppeld) komt er ineens een onwijze stoot gas uit, niet echt prettig als daar een vlam bij komt.
Ik zie die laatste zin er helemaal niet achter staan of ben ik nou blind? Wel fijn dat zwemles door blijft gaan!
ai.. helaas aangepast... die extra zin is er afgehaald..... het stond er eerst al raar; bovenin stond gesloten en een stukje naar onder stond de uitgebreidere versie waarin stond dat het wél open bleef voor lessen.. maar nu staat er dus 2x hetzelfde.. jammer.. niet raar.. wel jammer.
Hier ben ik echt heel blij mee! Nu duimen dat ze de 21e mag afzwemmen. Ok nu staat het idd weer niet aangegeven. Ik hoor t van de week wel van de vereniging. Ga duimen dat ze zwemlessen wel door gaan.
Las net op de fb pagina van de zwembadbrache dat het idd is weggehaald maar dat ze verwachten dat het weer terug komt. Ik denk dat de watersporten er misschien ook bijkomen.
Hier staat het nog wel, bij sport en spel op de site vsn de rijksoverheid en zoals ik het zo lees dus ook watersporten.
Eigenaar van onze zwemschool zegt ook dat het gewoon door gaat. Hoop het maar dan. Wel beroerd dat ze de boel steeds wijzigen...