Voel zo hetzelfde! En inderdaad, elke dag twee mensen over vloer excl. kinderen, zijn er zat die hier totaal geen moeite mee hebben, want het mag toch...?
Ja dat snap ik ook Schandalig echt. Als hier niet ingegrepen wordt dan snap ik het echt als niemand zich meer aan de regels gaat houden vanaf nu
Ja dat is het ergste. Maar natuurlijk Geen excuus. Dat een ander zich misdraagt is geen reden om dat ook te doen. Maar van die vrijstaten dat is zo slecht.
Straks wordt er weer gezegd dat ze dit wel moesten toestaan omdat ze anders bang waren voor rellen. Let maar op
Serieus, de mensen die daar nu staan zijn voor mijn echt de definitie van tokkie. Wat een voorbeeld voor je kinderen ben je dan zeg.
Het maakt mij inmiddels ook boos.. als het eind januari daadwerkelijk code zwart gaat worden waar Gommers bang voor is dan is het einde zoek met de scholen.. Ga je met kerst ietwat versoepelen.. blijf bij je standpunt. Het is wat het is 2 mensen en niet meer..
Maar waarom de scholen dichthouden als het probleem bijvoorbeeld bezoek is?? Daarnaast moet er ook goed gekeken is welke schade er ontstaat door het sluiten van de scholen. Aan de ene kant willen we ouderen en kwetsbaren niet ‘isoleren’, maar vervolgens laten we wel onze kinderen de rekening betalen, zowel psychisch als financieel.
Helemaal mee eens, maar wat denk je van ouders die zich in 1000 bochten moeten wringen om alles voor elkaar te boksen? Thuis werken, kinderen lesgeven, druk om toch te kunnen en willen presteren op werk.. ik ben niet geschoold als lerares, kinderen lopen mega veel achterstand op.. Mensen komen psychisch in de knoop zou ik zo maar kunnen bedenken.. zeg kinderen naar school. Thuiswerken verplicht. Geef je ouders lucht om thuis normaal te kunnen functioneren zodat werkgever ook enigszins ‘blij’ is... afleveren op school, buiten en direct weg. Even de kindjes erbuiten gehouden die meer begeleiding van vader of moeder naar school toe moet hebben
Maar weer over de rug van die kinderen. Hoe gaan ze de schade inhalen? Maar die scholen gaan voorlopig niet open durf ik nu al te zeggen gezien Gommers al spreekt over code zwart