Hoppa, goede zet! Ze hadden het ook eigenlijk niet kunnen maken het zo voorbij te laten gaan. Dan lapte iedereen de regels helemaal aan zn laars vanavond
Ben ff gaan facebooken op die site van de garage, en die reacties eronder. Echt, schaam me kapot dat dit landgenoten zijn... Hoe achterlijk kunnen mensen zijn? Klein voorbeeldje;
OMG ... ik ben oud en sentimenteel....ik krijg nog steeds een brok in mijn keel als ik de Jerusalema hoor en hoe leuk en fijn het was
Je zou deze mensen gewoon de zorg moeten ontzeggen als je geen respect hebt voor de gezondheidszorg in NL. Wees dan zo principieel om ook geen zorg te accepteren. Ik schaam me om Nederlander te zijn.
Hier hetzelfde.. zo mooi ommdat iedereen te zien doen!! Maar die facebook van die autogarage is werkelijk waar verschrikkelijk. Als je een keer een nacht wakker ligt, kijk hem dan ff door. Ook fotos van de voorbereidingen.. En 1 persoon in het speciaal die overal op reageert, echt om te kotsen... Zal niet gauw een oordeel over iemand hebben, maar sommige dombos mogen ze echt ziekenhuiszorg weigeren wat mij betreft. Schandalig!!!
Oooh ik ben zo benieuwd of de SE het nu zo angstaanjagend rustig heeft dat ze duimen draaien en relaxed een boekje kunnen lezen met een warme bak thee/koffie. Ik hoop op een komkommertijd, lijkt me ook wel eens een fijne ervaring voor ze.
Het was een paar maanden geleden? Wat heeft dat met oud en sentimenteel te maken? Sorry, maar die irritante dansfilmpjes hebben de zorg écht geen goed gedaan.
Bij ons op het werk had ook iemand het 'geweldige idee' om mee te doen, gelukkig waren er van de ruim 3000 werknemers maar 7 die zich hadden aangemeld. Te weinig gegadigden dus het werd afgeblazen. Behalve dat men geen zin had om voor lul te staan, vond men het ook lijken dat we het helemaal niet zo druk hadden, want als je tijd hebt om een dansje in te studeren en op te nemen, dan gaat de bevolking echt anders over je denken qua werkdruk.
Dat is dan wel heel kortzichtig van “de bevolking”. Want mensen die het leuk hebben op het werk, die samen lachen en geintjes maken, die soms iets mafs doen, die kunnen wrs goed met de stress omgaan omdat ze zich even kunnen ontladen en ontspannen. Dus iedereen in de zorg die het leuk vind om mee te doen, vooral doen. En wil je niet, ook goed, want het hoeft niet bij iedereen te passen. Maar hopelijk zijn er dan op andere manieren wel mogelijkheden tot ontspannen en geinen. Juist dat is heel gezond als je in een dergelijke langdurige stresssituatie verkeerd.
Er worden bij ons heel veel dingen gedaan om de moed er in te houd, of de mensen weer te motiveren, of om ze even iets grappigs te laten zien. Wij hebben er onze pauze voor opgegeven, voor de Jerusalema, het deed iedereen goed en het was super om te zien.
Nog even het filmpje teruggezocht. Ik zie juist saamhorigheid en we gaan er voor. Het roept bij mij weer hele positieve dingen op. Niks voor lul staan hoor! En negatieve reacties hierop of op de zorg? Misschien een klein gedeelte azijnpissers die toch al niet in het virus geloven of denken dat het een griepje is of dat de natuur zijn gang maar moet gaan. Dus ach.... Gelukkig kijkt de meerderheid wel positief naar de zorg en ook naar dit soort acties. Lekker doorgaan met hetgeen jullie energie geeft.
Kwam pas nog een filmpje voorbij op Facebook waar bij er dan beweerd werd dat de zorg het niet druk had. Gezondverstand is ver te zoeken. Al kan ik begrijpen dat als je langverwachte operatie afgezegd word en je hier naar dit soort filmpjes ziet je een dubbel gevoel krijgt.
Dat kan ik mij ook wel inbeelden maar dat is wss meer uit teleurgesteldheid, dan dat je echt denkt dat ze niets te doen hebben.
Tja niet iedereen zal dat kunnen. Dat is een beetje hoe uw karakter is natuurlijk. Als je nogal van het negative en zelfbeklag bent, dan zal dat niet zo simpel zijn.
Nee dat klopt. Maar de negatieve reacties die online gepost worden en allerlei aannames die daarbij gedaan worden, zijn naar mijn idee meestal niet afkomstig van mensen wiens zorg wordt uitgesteld.
Precies, maar snap dat iemand zijn eerste reactie dan kan zijn.... Zie daar die filmpjes en voor mij is geen tijd. En dan later zich bedenken dat er veel meer gemoeid gaat met een operatie.