E krijgt AH eigen merk ... was ook allemaal op? Ik stond al raar te kijken eig. Het is wel tijd om af te bouwen, maar ik was er nog niet aan toe
Lijkt mij ook het slimst maar zo denken ze er bij mij op werk niet echt over.. lekker kop in het zand steken. Maar thanks voor de reacties, hierdoor voel ik me weer zekerder.
Weet niet of het nu nog zo is, maar vroeger (jongste is inmiddels 8 jaar ) waren als ik me niet vergis de babyvoeding van de Kruidvat en Jumbo hetzelfde. Die gebruikte ik beide wel. Er zijn hier vast moeders die dat weten, dan zou je eventueel ook een ander huismerk kunnen bestellen.
Zou het niet te maken hebben met ouders die bij de zwemlessen zijn? Dat is bij andere sporten al een langere tijd niet meer toegestaan. En dat ligt bij zwemlessen anders met helpen aan- en uitkleden. Of om eenduidig te zijn. Álle zwembaden moeten dicht. Dus ook geen zwemles mogelijk. Wel ontzettend balen zeg.
Mijn zoon is 10. Ook al zijn teamgenoten zijn van rond die leeftijd. Die worden echt niet meer door papa en mama aangekleed hoor. Zwembaden zijn er niet alleen voor zwemles. Ook voor allerlei andere sporten. Het is me echt niet duidelijk waarom wedstrijdzwemmen of waterpolo voor kinderen niet mag, maar voetbal wel. Nu is het idee om dan maar landtrainingen te gaan doen, in het bos op zaterdagochtend. Ik heb daar vorig weekend hardgelopen. Dat doe ik dus niet meer. Je wilt niet weten hoe druk het daar is! Bootcampgroepjes, atletiek, freerunning, mountainbikers, individuele hardlopers en daartussendoor nog mensen met hond. Moeten nou die zwemmers daar ook nog bij? In het zwembad is het rustiger en veiliger.
Oké, wat jij wil. Het is me niet duidelijk waarom judo en volleybal wel door mogen gaan en zwemtrainingen niet. Beide binnen. En wat betreft dat tropische vochtige klimaat dat jij noemt: virusdeeltjes verspreiden zich in droge lucht juist veel makkelijker dan in vochtige lucht. Bonuspunt dus voor sporten in het zwembad.
Dat denk ik inderdaad ook. Hier bij de andere sporten zet je je kind af bij het hek en kan en mag je het terrein niet op. Ergens is het ook wel te begrijpen want veel ouders houden zich toch niet aan de richtlijnen en gaan alsnog gezellig staan keuvelen Maar het blijft natuurlijk wel balen. Die zwemlessen zijn vaak al een moeten en als het dan ook nog zo eindeloos lang moet duren gaat de lol er ook wel een keer vanaf.
Ik kreeg 5 min na de persconferentie meteen bericht van onze karateschool dat ze per direct dicht was voor 2 weken. Daar keek ik ook wel raar van op eig, ... zal wel toe geweest zijn aan vakantie
Zo anders dat je wel 2 mensen op bezoek mag hebben (volwassenen). In je gezellige flatje. Maar niet met deze mensen een blokje om mag in de frisse buitenlucht. Maar neehoor. De regels zijn echt super duidelijk, en vooral heel logisch (ik reageer nu even op jou, maar bedoel m in het algemeen)
Ik vind dit best een lastige hoor. Ik hoor toch steeds meer geluiden om me heen dat testen op deze manier weinig zin heeft. Dan test je negatief en kan je alsnog niet naar je werk. Ik werk in de vitale sector en wij gaan na een negatieve test ook aan het werk. In afwachting van een testresultaat mogen we ook komen en dan zit je in een aparte ruimte maar ga ik sws niet aan beginnen, Miet ik eens worden getest dan wacht ik thuis wel op de uitslag. Rare regels zo nu en dan Als ik goed verkouden ben kan ik wel weken blijven snotteren en om dan maar steeds thuis te gaan zitten is ook weer zo wat
Hier komen sinds de 1e golf al geen ouders meer mee naar binnen bij zwemles. Ik moet zeggen, dat gaat prima! De kinderen kunnen echt heel goed zelf omkleden. In zwemkleding kom je aan, lekker badjas erover (hier zwemmen ze sowieso ook altijd nog met kleding aan) en na het zwemmen mogen ze alleen een onderbroek met onesie/badjas oid en laarzen/slippers aan. Geen gewone schoenen of hemd enzo. Ze zijn echt in een piep allemaal omgekleed!
De sauna’s blijven wel open en dat is ook nog eens met volwassenen. Ik wil het graag begrijpen, maar ik had er geen seconde bij stil gestaan dat afgelopen vrijdag voorlopig de laatste zwemles zou kunnen zijn.
Tja, er zijn idd wat vreemde keuzes gemaakt. Zo vind ik er ook wat van dat niet noodzakelijke reizen worden afgeraden, maar je wel naar het caribisch deel mag. Jammer dat ze dat op deze manier aanpakken, want door deze onduidelijkheid creëer je zeker geen extra draagvlak. Ik snap ook echt niet waarom zwemles niet mag, zou er flink van balen als mijn kinderen er nog op zouden zitten.
Maar voor alle mensen die te maken hebben met de sluiting van hun zwembad...is daar geen uitleg over gegeven waarom? Kun je niet gewoon even bellen met het zwembad of eventueel een GGD voor uitleg? Je kunt wel speculeren en discusieren over het waarom ...maar dat heeft weinig zin denk ik omdat wij er niet bij waren dat ze dit besluit hebben genomen.
Het enige wat ik mij kan bedenken is het omkleden. Bij andere soorten kan je dat thuis doen. Bij zwemmen niet. Nog los van of ze er hulp bij nodig hebben of niet. Of zou de luchtvochtigheid in zwembaden nog iets uitmaken? Maar wel superstom dat dat niet gewoon in 1 keer duidelijk kan zijn.
Echt niet dat ik mijn kind zonder fatsoenlijke kleding aan mee zou nemen naar huis...zonder sokken of zonder hemd en jas.. En een onesie of badjas is niet iets voor over straat (zelfs niet voor thuis trouwens zo'n onesie). Zou er ook echt niet zoiets voor gaan kopen. Wij moeten sowieso een stuk door het bos lopen vanaf de parkeerplaats naar het zwembad, dus niemand zou daar mee akkoord gaan. Dus hier kleden wij de kinderen zelf aan en uit. Zou ook een gekkenhuis worden 9 jongetjes zonder ouders in 1 kleedruimte Het is een heel kleinschalige private zwemschool die alles op nuchter verstand doet, gaat prima, nog steeds geen enkele melding van besmetting van kind of ouders in geen 1 lesgroep. Wij mogen ook gewoon binnen blijven wachten.