https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/news/artikel/5217583/primeur-bij-koffietijd-mark-rutte-doet-eerste-coronatest
Aha, boulevard kijk of lees ik nooit Maar er is dus schijnbaar voor het debat gezegd dat iedereen zich heeft lsten testen. Ja wat is het niu dan?
Haha ik ook niet hoor, maar kwam het artikel toevallig tegen. Ja, voordat het debat begon is er letterlijk gezegd dat iedereen die aanwezig was van te voren is getest. Nu blijkt dus van niet. Ik vind dat puur misleiding naar de buitenwereld. Bij veel programma’s wordt vooraf getest, zeggen ze dus. Ik geloof daar dus helemaal niets meer van. Wil je niet, hoeft het niet. Makkelijk toch?
Ik denk dat 60-ers meer risico lopen, die werken over het algemeen nog en 70-ers over het algemeen niet meer.
Het is niet zo ingewikkeld. De astra zenica is niet genoeg getest boven de 65 jr (te weinig proefpersonen) waardoor ze deze op dit moment (nog) ongeschikt vinden voor >65jr. In eerste instantie waren die bedoeld voor oudere mensen, maar nu gaan deze dus alsnog van oud naar jong maar dan vanaf 65 en jonger (en ik dacht ook de obese mensen en sommige chronisch zieken). Hierdoor kan het dus zijn dat de 63 jarige wel gevaccineerd is en een 69jarige nog niet. Die moet wachten op een ander vaccin wat van oud naar jong gegeven wordt wat wel geschikt bevonden is voor 65+. Er is dus niet gezegd dat astra zenica niet geschikt is, maar het is simpelweg niet getest bij de hogere leeftijden.
Ja belachelijk toch? Zeg dan niet voor je je programma van start laat gaan tegen de kijkers dat iedereen getest is. Er waren er meer niet getest, misschien allemaal niet?
Dat is om iedereen warm te maken voor het vaccinatiepaspoort in het kader van: 'kijk! De politici laten zich óók allemaal testen!' Maar uiteindelijk zijn en blijven het politici, dus het dient met een vaatje zout genomen te worden.
De MP heeft zich voor aanvang van een televisieprogramma waar hij te gast was laten testen op corona. Wat heeft dat dan weer te maken met "warm maken voor een vaccinatie paspoort"? Volgens mij zoek jij overal wat achter. Lijkt me ontzettend vermoeiend ...
Ik heb het niet gezien, maar hebben de politici dit zelf gezegd? Of heeft het programma dit zo verkondigd? Zit nogal verschil in in mijn optiek.
Het presentatrice zei dit. Ik zie er overigens geen verschil in, de politici stond op dat moment gewoon bij haar.