Dan lijkt het er op dat de maatregelen wel nut hebben nu hopelijk gauw een dalende lijn door het vaccineren!
Ja.... mijn lieve moeder zit in deze groep ♡. Ik zou blij zijn als ze der vaccins heeft.gehad. vorige week heb ik der kort even eem knuffel gegeven op de sterfdag van mijn vader en dat vind ik toch eng . Ik ben zo zuinig op der. Gelukkig is ze nog erg fit voor der leeftijd, op der reuma na.
Ja maandag, hadden ze er bij de vorige persconferentie bijgezegd, morgen ook Catshuis overleg i.p.v. zondag. Meende dat dat met de verkiezingen te maken had.
https://nos.nl/artikel/2371340-de-jonge-sneltesten-mogelijk-in-april-te-koop-bij-supermarkt-en-drogist.html Wordt steeds gekker
Hoezo gekker? Mooi toch? Dit kan er echt aan bijdragen dat veel meer mensen zich gaan testen en ook sneller zo’n test zullen doen. En dat er hopelijk eerder weer van alles mogelijk is.
Het is totaal niet vergelijkbaar.. en zelfs minder betrouwbaar staat er in het artikel. Maar hé prima hoor als mensen hierin meegaan. Ik vind het absurd. En wat als mijn werkgever gaat eisen dat ik zo'n test doen iedere keer voor ik kom werken ? Heb ik daar ook nog iets over te zeggen? Zeg niet dat dat gaat gebeuren hè, maar de drempel daarvoor wordt steeds lager en het slaat nergens op.. want de vaccinaties zijn toch al gestart.
Gewoon handig toch. Geen afspraak. Geen wachtrij bij decteststraat. Niet wachten op de uitslag. Gewoon effe naar de Kruidvat. Stokkie in je neus zouden. En je weet waar je aan toe bent. Ook voor kinderen wel zo fijn als je het zelf kan regelen.
Het is minder betrouwbaar? .. als je denkt 'ah even zelftestje van de kruidvat dan kan ik bij oma op bezoek'. Ik vind het echt heel raar.
Fijn voor de kinderen? Niet testen, dat is pas fijn voor de kinderen. Overigens laat ik mijzelf pas testen als ik dat nodig vind, daar heeft mijn werkgever niets over te zeggen. Ik krijg ondertussen het gevoel dat de Jonge het liefst zo veel mogelijk positieve testen ziet zodat hij alsnog zijn 3e golf krijgt. Waarom hoor je hem nooit over het feit dat het aantal sterfgevallen daalt? Of dat het aantal bezette ic bedden geweldig is vergeleken bij vorig jaar? Maar nee, positivisme heeft deze man niet, hij is liever van de burger angst aan proberen te praten.
Oh zeker. Ik ben ook benieuwd daar naar. Maar beter zo dan kan dat het niet beschikbaar is of alleen online via vage internetbedrijven waarbij je niet weet wat ze precies aanbieden.
“Het kabinet hoopt dat mensen vanaf volgende maand zelf een coronasneltestkunnen afnemen. Het idee is dat de zogenoemde antigeentesten beschikbaar komen voor werkgevers en voor het onderwijs, maar ook voor ongeveer een tientje in winkels komen te liggen.“
Geldklopperij... ga naar de ggd dan is het testen gratis. Wil je het anders dan koop je het zelf. Meer keuzevrijheid, mooi toch. Ik snap werkelijk niet hoe je hier nu negatief tegenaan kan kijken. Maar goed....