Corona nieuws deel 7

Discussie in 'Corona forum' gestart door Liekje81, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ze begon zelf met ‘mooi gespindoctord’ ofzoiets op een hele heldere, inhoudelijke post - dat is voor mij voorbij gezelligheid, dan kap je een discussie af op een niet nette manier. En daarna iets beweren, dat na een gewone vraag niet willen onderbouwen (of die quote die we zogenaamd makkelijk zelf konden vinden even zelf quoten, zo gepiept, dat is geen ‘uit de naad werken’ maar 1 klikje...) en in een slachtofferrol kruipen...
     
    Aszz, Luckyme96, HappyRabbits en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Knuffelmonster

    Knuffelmonster Bekend lid

    15 nov 2014
    755
    254
    63
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.877
    13.042
    113
    Vrouw
    Misschien wordt het tijd dat sommige dames hier zich een keer goed achter de oren krabben?
    Eerst werd @tuc weggepest en nu @Whysteria . Een discussie is prima, daarvoor is het tenslotte een forum.
    Maar vaak is het hier inderdaad 10 tegen 1 en wordt er van te voren al gezegd dat bepaalde dingen of bronnen niet kloppen alleen omdat iemand toevallig een andere kijk op de maatregelen en of corona heeft.
    Zo ben ik ook ooit beschuldigd dat ik zou liegen en mij totaal niet om mijn patiënten zou bekommeren, puur en alleen omdat ik een andere kijk op dingen heb. Vind dat soort dingen behoorlijk ver gaan. (Wel grappig trouwens dat toen ik met weerwoord en bronnen kwam, niemand daar meer op durfde te reageren. Dat zegt m.i. genoeg over deze mensen zelf).
     
    sannever, zonnetje2015, Wish05 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Weggepest nog wel... jaja... als je dat uit dit draadje haalt dan zegt dat wel wat over je eigen kijk op zaken.
    Als doorvragen en om verduidelijking vragen niet eens meer mag. Dat is toch wel een hele vreemde gang van zaken op een forum.
     
    Mamafiets en Emilie69 vinden dit leuk.
  5. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.986
    17.019
    113
    Vrouw
    Het is ook de manier waarop. Als je het mij vraagt werd er zeker niet doorgevraagd om verduidelijking te krijgen en het te overwegen vanuit jullie kant.. Het was meer de insteek om haar uit de tent te lokken en daar weer lekker op tekeer kunnen gaan..
     
    Roosje35 en Wish05 vinden dit leuk.
  6. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.028
    15.566
    113
    Vrouw
    Ah kom Whyseria gebruikte heel bewust het woord gespindoctored om reactie uit te lokken.
    Dat zie je toch zelf ook wel :D.
     
    Fuddey vindt dit leuk.
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Tuurlijk.... :rolleyes:
    En wie is jullie? Want het is makkelijk om in algemeenheden te praten ‘jullie, dames, ....’ maar dan durf ook maar mensen te noemen.
    Ik heb op gewoon normale toon en met normale tekst om verduidelijking gevraagd. Ik werd verwezen naar een post. Daar vond ik niet wat ze bedoelde en heb het nogmaals gevraagd. Toen werd er meteen een botte reactie naar mij gegeven. En daar zeg ik dan wat van ja. Want dat is onnodig.
    Ik heb het echt een paar keer teruggelezen en geprobeerd te snappen hoe zij het bedoelde maar kan het echt niet volgen en daardoor niet begrijpen. En meerdere met mij. Die daar ook gewoon op een normale manier om vroegen. Dus tsja....
     
    Emilie69 vindt dit leuk.
  8. Wish05

    Wish05 Actief lid

    5 apr 2020
    281
    635
    93
    Mijn god, wat een kinderlijke reactie
    Je zegt nog net geen beeehhh

    Jullie groepje accepteert het gewoon niet als mensen anders denken over corona. Sturen vervolgens hele lappen tekst met bronnen, alsof jullie alle wijsheid in pacht hebben. En vol op 1 persoon gaan. Dan ben je echt niet goed wijs.
    Lopen jullie heel de dag internet af te speuren voor bronnen om je gelijk te halen? Hebben jullie echt niks beters te doen?
     
  9. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Wauw wat een trieste reactie. Ik lees hier alleen maar mensen die met elkaar in gesprek zijn, vragen hebben en daar vervolgens geen antwoord op krijgen.
     
    Martini, Luckyme96, Trirani en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Behhhhh???? Kinderachtig???? ik ben geen schaap maar gewoon een volwassen mens.
    Groepje????? Ik zit hier niet in een groepje.
    Wijsheid in pacht???? Nee hoor. Daarom probeer ik te snappen wat iemand bedoeld en vraag ik om verduidelijking. En als anderen dit ook doen dan weet ik dat het niet aan mij ligt, dat ik iets niet snap of niet goed lees of zo, maar dat het wrs niet te vinden is of niet goed wordt uitgelegd.
    Hele dag internet afspeuren???? Nee, geen tijd voor.
     
  11. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.028
    15.566
    113
    Vrouw
    #3771 Neuzeke, 7 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2021
    Maar dat is toch niet specifiek voor 1 groepje zo ?
    Ik denk bijvoorbeeld bij tupp wel eens dat ze vergeten is dat ze niet meer tegen leerlingen bezig is en bij cin85 denk ik dan wel eens dat ze denkt dat ze tegen een hoop dompies bezig is, die ze alles kan wijsmaken.
    Dat gaat toch niet over groepjes maar over mensen.
    Links worden door velen gedeeld, zowel voor als tegenstanders, dus ook daar bestaat geen groepje.

    Allé ik zie dat toch zo niet.
     
    Suzy85, Luckyme96 en Syane vinden dit leuk.
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Dat gebeurt andersom net zo.

    Ik voelde me ook altijd in een hoekje gedrukt bij sommige dames. Whysteria heeft mij ook weleens persoonlijk aangevallen door mijn geschiedenis erbij te pakken ( lezen) en mij daarmee in een bepaalde hoek weg te zetten.



    I
     
  13. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Pfff... dames xD...

    Dit is dus de reden dat ik het met niemand over de "pro maatregelen/corona bestaat" of "corona complot gekkies" wil hebben. Daar komt alleen maar gezeik van. Iedereen wil wat bewijzen of de ander inzicht geven en dat leid alleen maar tot discussie discussie discussie....
     
  14. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    Even los van jouw ervaring. Je zegt dat gebeurd andersom net zo. Dan lijkt het net of er in dit geval en soms vaker bewust samen is gespannen door een groepje om iemand er in te laten lopen en aan te vallen. Daar ben ik het niet mee eens. In elk geval doe ik daar niet aan mee of ben daar geen onderdeel van.
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  15. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.454
    10.655
    113
    De aanleiding was niet eens Corona maar de griep :roflmao:
     
  16. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Kun je nagaan haha. Naja gaat het een keer over wat anders dan corona :p
     
    Syane vindt dit leuk.
  17. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.788
    25.874
    113
    Vrouw
    Kan iemand me taggen als het weer gewoon inhoudelijk wordt ipv dat gekissebis?
    Ik heb hier echt de energie niet voor o_O
     
    Zxcvb, Athina en Sopje1234 vinden dit leuk.
  18. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    *verwijderd *
    Inderdaad @Mamafiets, beter om erover op te houden :)
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  19. maliro

    maliro Niet meer actief

    Moet de popcorn al worden klaar gemaakt?
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  20. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Idd zo zie je maar dat de media ook echt van een mug een olifant maakt..
    neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat Corona nu wel doorgegeven wordt en griep niet. Terwijl beiden zo besmettelijk zijn...

    Zou het kunnen zijn dat het griepvirus nu ondergeschikt is aan Corona, dat Corona het stokje overneemt en griep naar de achtergrond verdwijnt?

    dat Corona het ‘nieuwe griep virus’ is?

    En ja ik weet dat Corona en influenza verschillende virussen zijn
     

Deel Deze Pagina