Toen waren de cijfers hier (rotterdam rijnmond) nog veel en veel hoger en die waren voor de lockdown al gekeerd.
Indd! Vandaag weer "Mama kan ik al bijna naar school" kan ik hem nu vertellen dat het er nog lang niet inzit...
Ik vermoed dat we pas in maart weer naar school mogen. Verwacht namelijk niet dat ze de week voor de voorjaarsvakantie dan nog snel even opengaan
Hoezo niet wat strenger op het aantal personen wat je mag zien? Als we nog niet genoeg dalen qua cijfers dan is dat iets wat vrij makkelijk te doen is.
Maar de meeste mensen zien al minder mensen en de mensen die er meer zien, gaan dat echt niet minderen omdat ze dat in Den Haag zeggen.
Nou idd... anders had er echt wel iets gestaan dat wellicht een kans is dat scholen open mogen. Niks noppes nada... nee hoor de kinderen zijn niet belangrijk, terwijl zij de toekomst zijn... lekker kinderen die blijven zitten omdat ze grote achterstand hebben.. ik heb er echt de schijt in.. laat die kinderen met rust. Begin steeds meer weerstand te krijgen momenteel.. drie weken ook pffff om te janken
Hoezo naar 0? Waarom niet Max 4 personen per week zien? Eventueel ook vaste mensen? Nu is het 14 verschillende personen die je thuis mag ontvangen in 1 week. En dan mag je zelf ook nog bij anderen op bezoek.
Nou ja. Dat kan. Maar als we het niet proberen dan gebeurd er sowieso niks mee. Sommigen zien naar mijn idee nog veel mensen binnen de huidige regels. Ik bedoel je mag 14 verschillende personen in 1 week thuis ontvangen. En dan nog zelf naar anderen toe gaan. Dat is toch bijzonder in deze situatie. Met aanscherpen hiervan kan je in elk geval proberen om het verspreiden nog verder tegen te gaan. Dit kan je best deze 3 weken verlenging gaan doen vind ik.
Fantastisch. Ik had twee weken verlof opgenomen, want thuiswerken met een anderhalfjarige terwijl ik les moet geven aan twee scholieren is echt een illusie. En nu? Nog drie weken langer "vakantie" opnemen? Als op z'n minst het kinderdagverblijf weer open kon... En zo'n medelijden met alle schoolkinderen die nog eens minimaal drie weken langer thuis "les" krijgen. Gatverdamme, dit is toch niet vol te houden zo?!
Joh bewuste keuze is het... dan plakken ze er dan nog 1 week achteraan en idd vakantie en daarna mogen ze een keer...
Hou maar gewoon rekening met na de voorjaarsvakantie. Ze gaan school echt niet opengooien een week voor de vakantie. Ben zo blij dat we in de voorjaarsvakantie een midweekje naar een huisje gaan, Even iets om naar uit te kijken.
Ik hoop dat er heel veel weerstand gaat komen en dat ze nu onder druk gezet gaan worden met scholen open. Eerst was het druk op scholen dicht blablabla dat is onder druk doorgevoerd en nu nog langer dicht houden.. echt hoor