Oh dit ook echt.. wss als reactie op het hele 538 gebeuren. https://www.bndestem.nl/breda/kat-en-muis-spel-tussen-politie-en-groep-van-ruim-200-mensen-in-breda-horeca-sluit-loketten~ab31f1b9/
Mbt de vermoeidheid zijn meerdere onderzoeken gedaan en nergens is aan te tonen dat het met het vaccin te maken heeft. Jongens en andere niet gevaccineerden hebben net zo vaak last van chronische vermoeidheid. Zeker op die leeftijd.
Wat laat dan eigenlijk? Of verschilt dat per provincie? Mijn vader van 73 heeft een paar week geleden de 1e gehad en mijn moeder van 66 is volgende week aan de beurt.
Provincie Overijssel. Ze heeft er zelf niet actief achteraan gebeld maar gewacht op oproep. Leeftijdgenoten uit de buurt hadden wel al eerder een afspraak. Ze wilde het ook eerst overleggen met haar arts vanwege ombi van verschillende aandoeningen.
Horeca stond er vermeld en dat stond gewoon op rijksoverheid.nl. Vandaar dat er vragen kwamen over de terrassen.
Echt te flauw is dit zeg. Wat heb je daar te zoeken? En die agenten staan er mooi tussen en lopen risico want afstand houden gaat niet en die zijn echt nog niet gevaccineerd helaas.
Dat waarsch wel, maar daarover komt nog een bericht van de Landelijke HuisartsenVereniging. Ik zal die opnieuw moeten draaien, (zo noemen we dat, uit het systeem halen wie er moeten) want de 60 plussers moeten eruit en in de tussentijd wat mensen overleden. Maar dat is niet zoveel werk. Vouwen wel
Dit begrijp ik dan weer niet. We zitten in een crisis maar nu is het nog niet nodig, pas half mei wordt het verplicht
Mijn moeder, 61 jaar had huisarts hierover gebeld en ze hadden geen vaccins meer. Ze zou vanaf half mei pas worden opgeroepen. Heel bizar , ben ik dadelijk met mijn griepprik indicatie nog eerder aan de beurt dan haar.
Hier in dorp gaat het trouwens helemaal mis, meerdere scholen met corona besmettingen. Nog een week tot de vakantie. Hoop dat het dan weer wat uitdooft.
Oke, doen wij niet omdat het regelmatig in de ongewenste mail komt en vooral oudere mensen zijn niet altijd even oplettend met hun mail openen of hebben geen mail.Daarbij komt ook nog dat we het beveiligd moeten versturen en niet altijd de 06 nummers kloppen omdat die zijn veranderd en niet worden aangepast en dan kunnen mensen de mail niet openen.
misschien net als bij saba - maar mijn moeder -1958 - is 3 weken geleden al met astra gevaccineerd. West-Brabant.
Als je dan die bezetting van het ziekenhuis ziet en de IC dan blijft het zo opvallend stabiel.. waarom geen daling!!