Wij zijn gevraagd om in juni elk weekend extra te werken, ze willen 1 miljoen mensen per weekend gaan vaccineren Geen idee of het haalbare kaart is, want we krijgen dan geen vrij een andere dag. Dus je werkt je uren, je werkt extra door covid en dan nu nog EXTRA voor de ggd. Verder....vandaag 2 covid patiënten overleden bij ons....zo verdrietig @Snoopy1979 .... tag ik nu de juiste Snoopy? Hoe is het met je vader? <3
Terwijl 5000 doktersassistentes zich aangemeld hebben bij de GGD om mee te helpen prikken en maar handjevol.is uitgenodigd. Dat ze die dan inzetten in de ziekenhuizen... Zou ik best willen, ga ik naar het Bravis @Cindy1977 , gezellig!
Wia en Hans krijgen zes prik-uitnodigingen: 'En Hans is al gevaccineerd' #rtvnoord https://www.rtvnoord.nl/nieuws/817759/Wia-en-Hans-krijgen-zes-prik-uitnodigingen-En-Hans-is-al-gevaccineerd Dat gaat er ergens iets mis
Uitzoeken of er in alle systemen dubbelen zitten kost meer werk, tijd en dus geld - in de oproep staat ook heel duidelijk dat als je bv al gevaccineerd bent of al een afspraak hebt staan, je die oproep kan negeren. Het gaat dus niet echt mis, soms staan mensen gewoon in meerdere systemen. Mijn schoonzus bv ook, die is mantelzorger, krijgt normaal de griepprik, werkt in de zorg en is vanwege een andere medische aandoening ook hoog-risico. Pakketje uitnodigingen dus.
Beetje kleppen...ik trek op en jij zet hem Ja vreemd hoe ze mensen uitnodigen om te helpen hè Ik ben alleen gewoon bang dat er dan weer wat is Compleet nergens op gebaseerd, maar we horen al zo lang dat we NOG EVEN vol moeten houden
Ja en sowieso van de leeftijden die nu aan de beurt geweest zijn, zijn er niet zo gek veel meer werkzaam in de zorg in verhouding, maar er is een hele grote groep van de wat jongeren al gevaccineerd via werk. Uiteindelijk blijven er dan steeds minder over van die leeftijden die nog wel moeten.
Nou ja, dan komt de inhaalzorg nog. Dus denk niet dat het enorm gaat schelen. Maar wel voor allerlei versoepelingen als de covidcijfers afnemen.
Ik sprak gisteren een client die heeft in maart een eerste injectie gehad en dat kunnen ze niet meer terug vinden in het systeem.
Wat lief dat je aan me denkt Ik denk altijd aan jou als we in het ziekenhuis zijn . Wij lopen ook altijd langs de cohort, zo onwerkelijk. Net als mijn vader op de IC Helaas weinig verandering, hij heeft af en aan koorts, ziet nu ook geel, dus weer een hobbel erbij. En dus nog steeds aan de beademing enzo. Dat went wel. De onzekerheid is echt vreselijk.
Natuurlijk denk ik aan je! Ik heb bijna de hele week gewerkt, ik had zo gehoopt dat het beter ging <3