Mooi dat dat kan voor degene die willen. Ben je wel pas 5-6 weken later klaar. Voor sommigen nog iets om rekening mee te houden misschien.
Ik (1970) zou graag mijn moderna/pfizer willen omruilen voor een janssenprik. Ben ik ten minste 1 keer klaar. Dus zodra dat kan, bel ik. Doe het alleen niet als je eerst moet annuleren.
Ik ken de nieuws bron niet, dus ik weet niet of het betrouwbaar is of niet. Maar komt op mij over als bangmakerij.
https://amykatherine.medium.com/debunking-three-common-myths-about-kids-and-covid-53d5e995f099 Artikel met vrijwel dezelfde cijfers met links naar de bronnen in het artikel. Ik heb een aantal bronnen gecheckt en die zijn/lijken betrouwbaar ( oa CDC en een aantal Pubmed links)
Ik heb vanmiddag om 13 uur het Janssen vaccin gekregen en toen ik in de wachtruimte 15 minuten zat te wachten hoorde ik dat ze er mee gingen stoppen. Nou heb ik nog net geluk, of juist niet.. Voelde overigens totaal niets van de prik en heb ook geen stijve arm of pijn op de prikplek. Ben benieuwd of daar nog verschil in zit met wat je voelt als ze het inspuiten, qua vaccin onderling. Mijn oudste zoon had pfizer en vond het héél pijnlijk..
Ik en mijn man hebben Pfizer gehad en beide niks gevoeld van t inspuiten. Zal denk ik ook liggen aan waar ze prikken (hoger, lager of bijv verder naar voren of achter )
Ik ook niets gevoeld van het zetten. Wel een stijve en opgezwollen bovenarm en een rode vlek onder de prikplek.
Ik denk geluk. Ik heb Pfizer gehad en voelde niks van de prik. Pas de volgende ochtend een beetje een pijnlijke plek. Onze dochter vond de HPV prik heel vervelend voelen na de prik. Hele zware arm.
Ik houd het ook op geluk. Ik heb maandag een afspraak met dokter janssen. Het schijnt dat je die mag omboeken baar pfizer of moderna. Maar vind het wel prima zo. Laat m lekker staan.
In mijn omgeving hoorde ik juist mensen die Janssen pijnlijk vonden. Een wat dikkere vloeistof en daardoor moeilijker om gelijkmatig in te spuiten. Mooi dat jij er geen last van hebt!
Ik heb hem ook niet gevoeld. Niet eens een zere arm gehad ervan. Ik prik zelf elke 2 weken een vit B12 injectie, die vind ik veel pijnlijker
Oh echt, nou ben blij dat het zo soepel ging. Voelde me eerst een soort van opgelicht, hè.. een prik geen pijn, zelfs geen prikje gevoel, ik voelde alleen dat ze de pleister er op deed. Ik dacht, ben ik wel geprikt?? Maar er zat toch bloed op de pleister, dus ik gok van wel. Hoewel...kan in scene gezet zijn
Haha, dat had ik met de Moderna ook. Een dag later kon ik mijn arm niet meer boven mijn hoofd optillen. Dus toen was ik wel overtuigd dat de vaccinatie gezet was
https://www.ad.nl/nieuws/internationaal-rapport-nederland-gebruikte-kinderen-als-middel-in-strijd-tegen-corona~a599eaf9/