Oke, tis maandag.... maar we zitten onder de 1000 besmettingen . Mondkapjes... ja die dingen zijn drama. Heb al weinig lucht door de laatste loodjes en dan ook nog zo'n ding op. Daarom kom ik ook op weinig plekken. Handen schudden mag wel wegblijven. 1.5m van vreemden vind ik niet zo erg .
Haha ik denk precies zo, voor mijn gevoel zijn die net geboren De reality check kwam bij mij toen ik een collega kreeg die in hetzelfde jaar geboren was als mijn oudste oppaskindje
Die angst had ik met de eerste versoepelingen. Maar nu niet meer. Vooral omdat juist de ziekenhuizen zo goed gaan. En we zo lekker op stoom zijn met vaccineren. Terug naar kantoor daarentegen mag van mij wel ergens na de zomervakantie
Mondkapjes ga ik ritueel vebranden als die eraf gaan , maar handen schudden met jan en alleman mag van mij wegblijven.
Die mondkapje maken wij een slinger van in de winkel als ze eruit gaan en dan gaat die buiten in de fik Ja meer mensen werken altijd al met mondkapje maar in de winkel met deze temperaturen is geen pretje… Ook de weerstand van mensen wordt groter en groter
Wij hebben geen airco wat indd hels is in deze temp. Ik heb dan nog de mazzel dat ik op de vlees en gebak afdeling sta en dus regelmatig de koeling in kan duiken om af te koelen
Ik werk in supermarkt en ja daar is het in de winkel koel Maaar kassa gebied en magazijn niks koels aan….
Hoe oud ben je Amdaa Vroegah had geen enkele winkel airco. En guess wat: we overleefden het. Ook zonder airco kun je nog wel gewoon een koeling hebben voor de versproducten hè.
Ik zie best veel mensen zonder mondkapjes in winkels e.d. Is dat omdat ze denken: Ik ben gevaccineerd dus prima zo? Vind dat best egoistisch eigenlijk. Ook al ben ik geen voorstander van mondkapjes en twijfel ik over de werking ervan. Het is toch een bepaalde regel..
Ik zie het inderdaad ook afnemen. Vind het zelf wel prettig dat het kennelijk een soort fade-out aan het worden is. Richting geen mondkapjes meer Ik ben helemaal niet tegen mondkapjes, vind het ook niet onprettig, maar het staat erg symbool voor alle corona-maatregelen - dus daarom verheug ik me wel echt op het einde ervan!
Ja, helemaal eens! Ik vind alleen een bepaalde duidelijkheid fijn en voel me onprettig bij regels overtreden. Dus dan denk ik: ben ik dan nu de corona gekkie met mondkapje nog op?
Ik vind mondkapjes echt vreselijk. Maar ik draag ze wel. Laatst voor het eerst een hele dag in het ziekenhuis ipv eventjes in de supermarkt (verder kom ik eigenlijk nergens...) Het was warm en ik was blij dat ik klaar was want werd er misselijk en duizelig van. Het was een mondkapje van het ziekenhuis en je kon er prima door ademen hoor, maar schijnbaar ging ik onbewust toch anders ademhalen
Geen idee hoe anderen denken. Maar denk dat heel veel mensen er wel een beetje klaar mee zijn. Geen zin meer in hebben. En wellicht geven de huidige cijfers en hun eigen vaccinatie een veilig gevoel. En met dit weer is het extra onprettig dragen natuurlijk. Maar ben het wel met je eens. Zolang als de regel er is moet je je eraan houden. Ook als je gevaccineerd bent. Doe ik in elk geval wel. Heb er ook weinig moeite mee. Maar hoef ook zelden langer dan een half uurtje. Moet er niet aan denken met dit weer de hele dag zo'n ding op te moeten.