Ja vond ik ook. Maar zo klaar. Die 15 minuten wachten is gelukkig ook zo om. Mijn man had gisteren de eerste.
Ik heb er geen last van...maar ik kan ook niet wachten tot die af mogen. Ik vind ze nu toch best wel warm.
Ik heb het boekje een week geleden besteld. Ik hoop dat hij nog voor 7 juli binnen is. Dan kan ik gelijk de stempel erin laten zetten na de prik.
Denk dat Vero bedoelt dat straks alles eraf is, behalve de regel met klachten niet naar school. En dat dat na stap 6 afgeschaft wordt, een virtuele stap 7, haha.
Ah oke. Thanks. Ik hoop zelf ook dat die regel na de vakantie verdwijnt. Al ben ik niet tegen het testen van mn kids. Ze vinden het zelf ook prima. Ze zijn altijd lang verkouden en ze gaan graag naar school. Dus ja, dan testen.
Mag van mij gisteren al hoor, ben niet kieskeurig ofzo. Maar jij snapt m inderdaad. Zie dat wegvallen van die regel namelijk nergens voorbij komen in de stappen, dus dan de eerst volgende daarna Vermoedelijk wordt dat pas na de zomervakantie als iedereen gevaccineerd heeft kunnen worden die dat wilde.
2 jaargangen vandaag! Ook mensen uit 1996 mogen prikafspraak maken Vanaf 13.00 uur mogen ook mensen die in 1996 zijn geboren een vaccinatieafspraak maken. Dat heeft demissionair minister De Jonge aangekondigd op Twitter. Vanochtend gingen de vaccinatie-afspraken al open voor het geboortejaar 1995.
Na paar dagen plateau, weer een daling in de ziekenhuizen. 645 in de ziekenhuizen (-36) Kliniek 395 (-23) IC 250 (-13). Opnames Kliniek 39 IC 6.
Yup, weg met die mondkapjes!! Afstand houden, handen wassen vind ik allemaal prima. Maar echt, de vlag gaat hier letterlijk uit als ik op mijn werk ( winkel met heel veel ramen, verlichting en geen airco ) geen mondkapje meer hoef te dragen. Ben er een paar dagen geleden bijna onderuit gegaan omdat het niet te doen was, zó warm en dat met een chronisch lage bloeddruk..
https://nos.nl/artikel/2385148-weer-gunstige-coronacijfers-nog-geen-9000-positieve-testen-in-een-week
In België gemiddeld 800 positieve testen per dag. Er word wel nog altijd flink getest in mijn ogen. Positiviteitsratio is maar 2,50 meer.
https://www.ad.nl/tech/twitter-schorst-willem-engel-eist-wissen-van-tweet-over-eriksen~af756234/ Mooi. Hopelijk gewoon helemaal een ban. Ook op z'n andere account. En die voetballer blijkt helemaal niet gevaccineerd te zijn tegen corona. Daar gaat z'n theorie dat het door vaccinatie komt
Ja wat een complete idioot is dat ook. Ik wil dat Willem Engel uit mijn leven gebanned wordt. En de mensen die in hem ‘geloven’ ook. Mafketels.
Weet iemand dit? Ik ga sowieso morgen de GGD bellen hoor.. Maar moet er 5 wkn tussen 2 vaccins (Pfizer) zitten, of mag/kan 4 weken ook?
Er kan volgens de fabrikant na 3 weken al de tweede gegeven worden. De gezondheidsraad heeft in samenwerking met OMT besloten 35-42 dagen. Ik lees regelmatig dat ze bij de GGD echt de 5 weken aanhouden.