Het idee is volgens mij dat je nu de vrije keuze hebt. Destijds werd je gewoon ingepland naar geboortejaar en kon je dus niet kiezen voor of tegen Janssen.
Je kon je janssen afspraak verzetten naar pfizer of moderna. In het kader van beter/veiliger. Nu is het andersom in het kader van lekker snel klaar om te gaan feesten. Ik heb jansen. Maar ga er voorlopig nog niet mee dansen Nouja.. laat ik het positief zien. Fijn dat mensen kunnen kiezen
Nee, maar hij wist dat het die dag zou zijn en ze leefden er de hele week naartoe… het was mij heel veel waard geweest dat hij gewoon kon gaan.
Ik hoop dat we hier niet te snel van de mondkapjesplicht versoepelen, in de lokale supermarkt lijkt het wel of covid19 niet meer speelt en afstand houden gebeurt ook niet veel meer. Ik blijf voorlopig in binnenruimtes echt wel met FFP2 kapje op lopen. Welke vaccins had Israël nu vooral gebruikt? AstraZeneca of toch ook Pfizer?
Volgens mij gebruikte Israël (vrijwel) alleen Pfizer. Het is al bekend dat de immuniteit na een maand of drie afneemt. Dan beschermt de dubbele vaccinatie minder tegen besmetting, maar veelal wel tegen ernstige ziekte en de virusload waarmee je anderen kunt besmetten is volgens mij ook nog steeds lager. Ik ben als 35+ zwangere nu ook nog extra kwetsbaar. Hier ook vanaf nu ffp2 bij drukte binnen. Ik bescherm mijn kleine graag tegen vroeggeboorte en langdurige koorts, en Long Covid die ik anderhalf jaar geleden kreeg na de 1e keer Covid. Dat wil je echt niet tijdens een zwangerschap.
Zal ze even taggen. Zag net dat ik dat in deel 9 niet goed gedaan had. @Beheer ik heb al een deel 9 gemaakt.