Voor degen die corona hebben gehad, na hoe lange tijd waren jullie klachten over? Ik heb in december corona gehad. Doe echt alles weer. De enorme hoofdpijnen heb ik lang nog gehad bij veel drukte maar is nu ook weg. Ik heb alleen nog bij diep inademen een soort constante druk op de borst. Net alsof bh knelt. Blijft toch gek he die corona..
Ik heb het niet gehad ( denk ik) Dochter en schoonvader wel. Onze dochter was lang nog moe maar dat is nu over. Alleen nog wel af en toe hoofdpijn bij drukte en slechte nacht.(sinds februari) Mijn schoonvader alleen nog geen geur en smaak terug (sinds februari) verder weer fit.
Ik heb vermoedelijk corona gehad eind maart vorig jaar. Ik ben al ruim een jaar onderweg in mijn smaak en reuk als vanouds terug te krijgen. Ik ben er bijna heb ik het idee. Enkel parfums, schoonmaakmiddelen, deo's e.d. ruiken nog heel smerig. Benzine en gebakken ei is ook nog vies. Paprika smaakt nog niet hetzelfde als dat ik weet dat t hoort te smaken. Zo nu en dan heb ik een soort brandend gevoel op de borst, lastig te omschrijven. In ieder geval voelt hetzelfde, maar dan milder, als toen ik ziek was.
April 2020 corona gehad, mijn reuk en smaak zijn nog niet helemaal ok (verminderd, fantoomgeuren en smaken zijn soms anders (nootmuskaat-smaak bij banaan, sperziebonen zijn altijd zuur..). In het dagelijks leven verder niet veel last, ik kan gewoon alles doen. Maar mijn conditie is dramatisch en ook heel moeilijk op te krikken merk ik. Ik doe nu weer een poging, heel rustig aan.