Op verzoek! Hier kunnen we uitgebreid doorkeuvelen en welles nietussen over het nut en het wel of niet nemen van de eventuele corona-prik. Wanneer deze er is.
Ik neem hem ook niet. Eerst testen wat het op de lange termijn met je lichaam gaat doen. Ze denken er wel over om mensen in zorg te vaccineren tegen tbc. Dit zou je immuunsysteem een flinke boost geven waardoor je mogelijk beter tegen corona bestand bent. Deze zou ik wel nemen.
Puur interesse zouden jullie dan wel de tbc prik nemen of bijvoorbeeld de malaria medicatie waar ze tot op heden positieve resultaten mee hebben verkregen? Niet bedoeld als aanval maar dus uit interesse. Ik weet het eerlijk gezegd nog niet, maar dat geldt ook voor de tbc prik en de malaria pillen, heb bij mijn vader gezien hoe ziek hij vroeger van die pillen was.
Oké, wat ik verwacht.... Straks mag je bepaalde (of alle..) landen niet meer binnen als je geen bewijs hebt dat je bent gevaccineerd tegen Corona. Je hebt dat nu al in een bepaald Afrikaanse landen, dat je er niet binnen mag komen als je niet gevaccineerd bent tegen gele koorts. Dat controleerden ze met een vingerafdruk gekoppeld aan info, maar dat doen ze nu ff niet meer ivm hygiëne/Corona. Dat probleem kunnen ze oplossen met een chip. Ik verwacht dat ze daar nu mee bezig zijn. Combinatie vaccinatie en chip. Of nu alleen vaccinatie en uiteindelijk een chip waar alles over je op staat. We zijn nu ook al allemaal gewend geraakt aan chips in onze huisdieren, dus de stap is klein naar de mens toe.
Ik wil best de prik, risico corona zelf voor mij is groter op korte termijn dus dan durf ik wel de gok te nemen
Ik verwacht dat een prik er niet zal zijn voordat deze grondig is onderzocht. En verwacht dus ook dat deze veilig zou zijn. Maar voor ik hem zelf of zou nemen zou ik eerst de risicogroepen voor laten gaan. Daarna zelf ook.