Corona en reguliere zorg

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door cowgirl80, 21 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Zijn er mensen die zelf(of een gezinslid) iets mankeren, ziekenhuiszorg nodig hebben, en die zich zorgen maken over hun gezondheid omdat ziekenhuisafspraken worden afgezegd? Hoe gaan jullie daarmee om? Misschien iemand die me gerust kan stellen?

Mijn zoontje heeft een gebroken arm. Hij zou volgende week een controle-afspraak hebben en ander gips krijgen... maar het ziekenhuis zegt dat we er rekening mee moeten houden dat de afspraak niet door kan gaan. Ze nemen nog contact op.

Bij mij is een paar maanden geleden mijn schildklier verwijderd en ik heb over 3 weken een afspraak staan bij de endocrinoloog om verder in te stellen op medicijnen. Ik maak me ook best wel zorgen dat deze afspraak niet doorgaat en of mijn medicijnen wel voorradig blijven...

Hoe gaan jullie met dat soort dingen om?

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Veel afspraken gaan hier nu telefonisch en indien nodig word er dan iets anders geregeld zoals bloedprikken etc.

Kinder neuroloog, kinderarts.

Cardiologie hadden we zelf verzet omdat hij snotterig was. Zij hadden zowiezo eind mei pas weer plaats dus zullen tegen die tijd wel horen hoe en wat.

Zelf mijn eigen zorg is gynaecoloog maar dit gaat door, ben een risico patiënt en ze willen daar dus ook geen risico mee nemen kwa controles.

Cardioloog heb ik via de email vooral contact mee en met de cardioloog die straks in het streek ziekenhuis mee moet bepalen voor de kz eind april een afspraak dus hoor het tegen die tijd wel.

Met mijn endocrinoloog heb ik altijd een bel afspraak zij stuurt me altijd via de post een lab formulier.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag, zonder bericht van mn cardioloog, een brief gekregen dat er een hartkatheterisatie gepland staat op 1 april.... Ok.... dat is een verrassing.

En dat de kans bestaat dat ik met 6 mensen op 1 kamer lig (dagopname)

Maandag maar even bellen. Misschien is het een foutje maar anders moet er toch wel een verdomd goede reden zijn, waarom de cardioloog een katheterisatie wil. Ga echt niet zomaar in het ziekenhuis liggen nu.

Hier geen afzegging dus, maar juist een uitnodiging o_O

Syane en cowgirl80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina