Heb het vanmorgen met m'n zoon zelf besproken, hij heeft nog het meeste snot van allemaal... En de neus/snot swab had hij niet erg gevonden, maar de keel wel.... Hij moest er bijna van huilen (heeft een beetje een traumatische ervaring van een maagsonde plaatsing die met spoed moest, omdat er verdenking was van het stoppen van werken van z'n darmen na een blinde darm verwijdering) dus heb zijn afspraak toch afgezegd. Mijn man heeft nu ook verhoging en keelpijn en een beetje snot, hij gaat hem doen! Van de huisarts hoefde ook echt maar 1 persoon per huishouden hem te doen bij klachten
Zoon is ook verkouden, sinds zondag. Veel snot en hoesten, lijkt ook wat benauwd maar komt denk ik door het snot. Voelt zich ook niet zo lekker, temp nog niet gemeten maar voelt wel warm aan. Maar kan ook door het weer komen. Als hij verhoging/koorts heeft, moet hij dan getest worden?
Ja ik zat daar ook over te denken Maar je schiet er niet veel mee op Hij moet sowieso binnen blijven nu Je meot voor jezelf beslissen Hebben andere ook klachten ? Bij ons alleen onze zoon wij hebben niet getest
Kijk mijn zoon heeft dit bijna maandelijks ik weet dus vrijwel zeker dat dit te maken heeft mijn zijn allergieën of het zwemmen krijgt hij ook vaak kou en resultaat hoesten etc en ook door het chloor zelf
Beide zoons zijn nu verkouden; kind 1 sinds vrijdag en kind 2 sinds zaterdag.. Dit zijn dus al 2 kids in 1 klas... Ben benieuwd of ze vanuit school nog gaan bellen. Mijn man heeft gisteren een test gedaan(sinds zaterdag avond klachten) , zal zelf wel contact zoeken met school indien uitslag negatief is of ze weer naar school mogen met nog ene kleine snotter of dat ze echt volledig snot vrij moeten zijn... Ben wel blij dat we uiteindelijk gekozen hebben op de Kids niet te laten testen... Mijn man vond de test echt niet prettig en zag al gebeuren dat onze Kids hun hoofden weg zouden trekken of draaien! (jongste heeft een litteken op z'n arm van de laatste prik met 4 jaar.... Had zich los gewurmt en de naald weg getrokken )