Inmiddels kennen we het hele rijtje wel uit ons hoofd, de milde klachten waarbij je thuis moet blijven en wanneer je je kind thuis houdt van school en kdv. Maar wat ik nergens kan vinden is, hoe het zit met pijnlijke holtes en klieren. Ik heb al vanaf december af en toe ineens pijnlijke klieren in mijn hals tegelijk met pijnlijke holtes in mijn hoofd als ik voorover buk. Het komt accuut opzetten en kan ook zomaar weer verdwijnen. Ik hoest niet, ben niet verkouden, geen koorts etc. Maar dus wel een beetje zo’n “nasaal” gevoel in m’n hoofd. Kan er nergens wat over vinden. Wie weet dit? Wat zouden jullie doen? Moet ik met deze klachten thuisblijven? Heb vandaag voor de zekerheid mijn man onze kinderen naar school laten brengen. Alvast bedankt voor de reacties!
Ik zou de huisarts eens bellen, als je er al zo lang last van hebt.... Zou er niet voor thuis blijven ivm Covid... Klinkt als iets wat voor de uitbraak al speelde, dus zou dit niet gelijk daaraan linken.
Idd huisarts voor jezelf ff bellen, zo lang die klachten is niet echt normaal. Mocht je een airco hebben zou ik even kijken of die gereinigd moet worden allicht. (thuis/auto) Collegaatje had dit, negeerde t jaren en zit er nu chronisch mee. Heeft naar blijkt ook een auto immuun ding dus helemaal een doom scenario is t nu ook weer niet, maar beetje lief zijn voor jezelf kan geen kwaad.
Wat lief, Bedankt voor je reactie! Oef dat klinkt niet fijn idd. Bedankt voor de tip en ik ga zometeen zeker even bellen!
Ik zou er idd niet voor thuisblijven. Zijn geen nieuwe klachten die passen bij covid Naar de huisarts gaan kan geen kwaad.
Hier op t moment een meisje wat een beetje snotterig is. We zijn wat extra waakzaam maar blijven er niet voor thuis.. In jouw geval zou ik wel de huisarts even bellen als je er al zo lang mee loopt..
Ik zou hier niet voor thuisblijven wel zou ik bellen met de huisarts omdat het al vrij lang duurt. Een scheef neustussenschot kan deze klachten ook geven.
Hier heeft de jongste sinds vanavond waarschijnlijk een oorontsteking. Maar ze snottert ook en heeft verhoging, past natuurlijk goed bij oortontsteking, maar moeten we nu met zn allen in quarantaine? Ik werk in het ziekenhuis, maar geen vitaal beroep.
Ik zou even bellen met het ziekenhuis waar je werkt, die hebben vast antwoord en dan weet je even zeker hoe te handelen. Beterschap voor de kleine!
Ik verwacht dat ik van mijn leidinggevende gewoon moet komen... Nu weet ik niet precies haar temp, ze voelt iets warmer, maar niet heel warm. Man had haar al pcm gegeven toen ik weg was vanaaf. Morgenochtend eerst maar ff tempen. En boven de 38 ga ik mn werk bellen.