Wat interesseert mij wat jij wel of niet gehoord hebt? Sorry hoor, maar ik plaats wat mij te binnen schiet, ik ga niet eerst 249 bladzijdes lezen om te kijken of iemand een vergelijkbare opmerking eerder heeft gemaakt.
In Zurich gebeurd het juist andersom... Niemands Knegt op Twitter: "Zwitserland kanton Zürich Zwitserland was mijn voorbeeld democratie… was... Kinderen die gevaccineerd, genezen of getest zijn krijgen een zichtbare sticker op hun kleding. Kinderen zonder sticker moeten o.a. maskers blijven dragen. ️ Via @Kukicat7 https://t.co/xvYXiKdQaP" / Twitter
Ja je vergelijking met de Tweede Wereldoorlog is wat je te binnen schiet en er is hier het beleid dat die vergelijking niet gemaakt wordt. Maar dat heb je natuurlijk ook niet kunnen lezen. Dan schiet ik die even voor je binnen…
Ik ken die regel inderdaad niet en ik ben absoluut niet iemand die snel een vergelijking zal maken met die verschrikkelijke periode , maar ongevacineerde worden nu al geweerd in winkels en in verschillende landen, ze zijn niet welkom er wordt gesproken over het plaatsen in kampen van deze groep mensen. Er zijn nu al zoveel etische grenzen overschreden dat het bijna onmogelijk is om deze vergelijking niet te maken.
Ah, nou snap ik waarom @Anne2019 dit opnieuw plaatste nadat het het zondag al ontkracht was in hun eigen topic, om weer een relletje te starten
Ik begon er niet eens over. Als ik jou was zou ik eerst eens goed lezen. Ik zit helemaal niet eens altijd in dat topic te lezen. Maargoed verder ben ik ook niet echt verantwoording schuldig aan jou.
Goh wat zijn we weer aardig voor elkaar Meiden toch… laten we wel een beetje aardig blijven voor elkaar. Het is gewoon heel lastig. Voor heel veel mensen is het een moeilijke tijd. Naar elkaar uithalen helpt niet.
Volgens mij begon ik erover. Ik had het relletje gemist blijkbaar. Maar dan blijf ik bij mijn punt dat in het filmpje wat ik zojuist plaatste, Premier Annastacia Palaszczuk wel aangeeft op 9.5 minuut dat de isolatiekampen ook gebruikt gaan worden voor ongevaccineerde. Hoe kan je dat ontkrachten? Ze zegt het letterlijk. Wat ze er precies mee bedoeld is een tweede. Er wordt verder niet doorgevraagd.
Zet haar anders ook lekker op je lijstje met ‘rellende kleuters’, maar dan kan je het interessante topic niet meer lezen natuurlijk
https://nos.nl/l/2406287 Dit vind IK pas een dieptepunt in de hele crisis. Ik kan er niet bij met m’n verstand. Wat als je echt heel ziek wordt, of eindigt met long-covid waardoor je maanden uit de running bent? Of je belandt in het ziekenhuis waardoor de druk op de zorg nog groter wordt? Jaja, die kans ik klein, maar je gaat toch niet bewust je gezondheid op het spel zetten om de kroeg maar in te kunnen? Want dat is de reden he! Dat je een vinkje krijgt!
Ik zou dat zelf ook niet doen, maar als je jong bent en niet zoveel te vrezen hebt? Ik snap ze wel hoor. Ik heb hier via pb trouwens ook de vraag gehad. Dus ik denk ook echt dat het vaker gebeurd dan we denken.