En volwassenen en kinderen snap ik ook niet. Maar enkel kinderen erbij wel. Dacht dat je die ook apart bedoelde.
Maar ís er een petitie van zwemles bijv? Ik denk nml dat die best succesvol kán zijn. In de lockdown was er ook een petitie specifiek over zwemles en daar was veel aandacht voor
Ik zag hier ook wel vaak meerdere mensen samen komen, dan zaten ze uitgebreid te kletsen in de kantine. Bij ons mocht je (voor corona) 1 keer per maand kijken, dan waren er ook veel opa's en vooral oma's aanwezig.
Ik nam ook altijd beide kinderen mee, maar hier ook soms mensen die de halve familie meenemen naar de zwemles - vast heel gezellig, maar het is al druk met enkel 1 ouder per zwemmend kind, met ook nog opa’s en oma’s erbij is het echt bómvol.
Weet je wat me weerhoudt om daar naartoe te gaan? Die fascist zal er ook wel weer zijn. En ik ben geen voorstander van de QR-code. Maar ronduit tegenstander van die enge gluiperd. Dus zolang die anti-democratische partij keer op keer dit soort demonstraties kaapt, zal ik er niet bij zijn.
. De FvD? Zal straks mijn man eens vragen of ze zo dominant aanwezig waren. Maar ik begrijp je wel ja. Ik hoorde net ook een stukje van een speech die daar werd gehouden, en dacht ook: pfff, daar wil ik ook niet mee geassocieerd worden. Maar ja, ook heel veel mensen daar die gewoon alleen tegen de coronapas zijn, en dat willen laten zien.
Die is er vandaag Met gelukkig megaveel mensen. Volgende keer ben jij er dus ook bij? edit: was al gezegd, zie ik
Maar je man dus wel. Lekker dan, zit iedereen te roepen dat de corona pas anti democratisch is een gaan ze staan lusten naar dit soort geouwehoer. En dan kan je wel roepen dat men tegen de pas is en niet voor dit soort lieden, maar je geeft er wel mooi gewicht aan door er te staan. Roepen dat er een onderverdeling in de maatschappij wordt gemaakt die doet denken aan fascistisch Duitsland en vervolgens gaan staan klappen voor een fascist. Hoe dan?
Jullie doen alsof de FvD dit organiseert? Ik zal m’n man vragen straks of hij iets van die partij heeft opgemerkt. Dat stukje speech zal hij niet eens gehoor hebben waarschijnlijk, want de groep is echt massaal en die speech bereikt amper wat mensen daar. (Het is niet dat hij op een podium stond en hij van de organisatie was) Dat een paar mensen dit wellicht proberen te kapen wil niet zeggen dat iedereen daar zit te klappen voor de FvD ofzo.
Nog wel ja al heb ik het idee dat er straks met kerst gewoon weer regels komen dat er maar 2 mensen in huis op visite mogen hoor, net zoals vorig jaar. En ja dan kan ik heel eigenwijs zijn en toch m'n halve familie uitnodigen maar ik kies er toch voor om dat niet te doen. Op m'n werk daar in tegen. De bewoners mogen hun familie nu alleen buiten de woning zien, dat betekend veel al met kerst dat hun de familie nu niet kunnen en mogen zien ik ben dan blij dat ik er iig nog voor kan zorgen dat ik samen me niet m'n collega's de kerstdagen op m'n werk zo leuk mogelijk kan maken. Thuis vermaken ze zich wel