Diederik Gommers is een klein beetje positief op Instagram : diederikgommers Heb vandaag dienst in het ziekenhuis maar ik kan weer een beetje lachen zoals je ziet op de foto. De tweede dag op rij zien we dat er iets minder instroom is van Covid-patiënten in de ziekenhuizen en IC's. Misschien lach ik te vroeg en natuurlijk moeten we afwachten of dit doorzet. De IC's liggen overvol maar mogelijk is dit het begin van een daling ....... Ik begon mijn dag al goed omdat de medewerkers van het operatiecomplex ons helpen om extra IC bedden te openen in het Erasmus. Daardoor zijn we vandaag verder opgeschaald naar 62 IC bedden (zonder opschaling draaien we er 45) en maandag gaan we zelfs naar 66. Hierdoor kunnen we vandaag weer collega's helpen uit de regio met het overnemen van Covid-IC-patiënten omdat zij geen plek meer hebben. Maar verpleegkundigen komen ook even bij me staan en geven duidelijk aan dat het erg zwaar is en dat dit allemaal niet te lang moet duren. Dat is natuurlijk ook zo en daarom doen we dit ook met elkaar. Ik hoop toch zo dat de daling doorzet. Goed Sinterklaasfeest
Dan zijn boosters alleen nodig voor mensen die in de risicogroep zitten. Je zit alleen dan met mensen die willen reizen of moeten reizen ( familie, werk et cetera). Die zullen misschien ook een booster moeten nemen.
Hoeft voor jou ook niks te zeggen he. Doe het gewoon lekker als je je daarna veilig waant. Sta je natuurlijk helemaal vrij in.
Ja, @Merlino is al weken klaar met me en zegt me te negeren, maar ze blijft maar op me reageren. Heeel vermoeiend
Jij reageert op mij, dus je vindt het helemaal niet vermoeiend, je bent gewoon weer aan het zuigen. En weer komma***en, want iets zinnigs te zeggen heb je bijna nooit.
Wat ís dat toch met die Gommers dat hij steeds naar zijn eigen foto's moet verwijzen? Heeft hij last van narcistische trekjes of zo?
Doet hij dat? Geen idee eigenlijk. Op Instagram gaat het natuurlijk wel om de foto. Het is geen facebook. Daar gaat het meer om het verhaal.
Misschien is dat net zo’n trekje als die Bert van Temptation island die de hele tijd met zichzelf in gesprek is, haha
Hier net bericht van de directeur. 3 positieve gevallen in de klas van de oudste (6e leerjaar Lager). Wisten het sinds donderdagavond officieus door berichten van de kinderen via WA maar nu bevestigd. Maw, volgende week thuis in quarantaine, dan (denk ik) 1 week school en vervolgens 3 weken vakantie. Tijdens de Q zal het wel les zijn maar verwacht er niet veel van. Dus eigenlijk heeft de oudste de komende 5 weken in het beste geval 1 week les
Haha, ik ken heel die Bert niet, maar van deelnemers aan temptation island mag je dergelijke dingen verwachten. Van een Gommers zou je in de huidige crisistijd mogen hopen dat hij zich wat professioneler opstelt in plaats van dit mediageile gedrag.
Als ze het dan volgens de regels doen, moeten positieven alsnog naar de GGD. Maar gelukkig lijkt het in de ziekenhuizen ook op zn piek te zijn, dat is het belangrijkste!
Wat een aannames zeg. Ken je ze allemaal? Wie weet hebben ze netjes een zelftest gedaan? Misschien zijn ze recent al besmet geweest? Makkelijk met het vingertje wijzen. Maar zelf doe je vast alles perfect
Ik heb even terug gekeken en nu zie ik idd dat dat een reactie op jou was. Excuus. Ik lees meestal gewoon de posts en reageer daar op. Ik let meestal helemaal niet op de poster en zie dat vaak achteraf pas. Maar je kan me ook negeren als je daar niet op zit te wachten. Klik op mn naam en klik vervolgens op ‘negeer’.
Geen excuses nodig. Maar laat de vervelende uitingen en verwijzingen gewoon weg, niet nodig en niet aardig.
Als je positief test thuis moet je nog steeds naar de ggd. Dus als het goed is moet het aantal negatieve tests dalen, niet het aantal positieve..
https://www.nu.nl/binnenland/6171407/prinses-beatrix-besmet-met-coronavirus.html Prinses Beatrix is positief getest op het coronavirus, laat de Rijksvoorlichtingsdienst zaterdagavond weten. Ze had zich laten testen nadat ze milde verkoudheidsklachten had. De 83-jarige prinses zit in thuisisolatie. Prinses Beatrix kwam maandagochtend na een vierdaags werkbezoek terug uit Curaçao. Daar vertelde ze dat ze tweemaal gevaccineerd is tegen het coronavirus en al een boosterprik heeft ontvangen. Ze vloog zondagavond laat, Nederlandse tijd, terug op een lijnvlucht van KLM. De moeder van koning Willem-Alexander lag afgelopen juni in het ziekenhuis in Leiden vanwege een middenoorontsteking.