Nee dat zei hij niet. Hij zei dat iedereen met een laatste prik drie maanden geleden (of een herstel drie maanden geleden) een oproep voor de booster krijgt. Niet dat iedereen iedere drie maanden een booster krijgt. Das wat anders
Nee dat staat er niet. Nu moet er 6 a 7 maanden tussen de laatste corona vaccinatie en de booster zitten. En ze willen dit verkorten naar 3 maanden.
Aantal nieuwe oonames in ziekenhuizen blijft afnemen. Het 7-daags gemiddelde is van 312 per dag op 1 december, naar 262 vandaag gegaan. Dit zou toch op een gegeven moment wel een daking in de bezetting moeten geven zou je denken.
Mijn moeder heeft 'm vorige week gekregen - maar het was nog even twijfelachtig of het mocht - omdat er nog geen 6 maanden tussen zat... het scheelde 11 dagen... gelukkig kreeg ze 'm wel - anders waren ze voor niets geweest - want origineel waren ze er voor mijn vader, maar die moet een 3e prik - en geen booster - of andersom . Als medisch risico patient. Maar prima - want anders zou je -omdat je nu snelheid wil maken, weer net vertraging oplopen doordat het in het begin met die eerste wat langzaam ging (astra zeneca moest zoveel tijd tussen zitten)
Nee noodopvang is open. Heb zojuist mail gekregen van de bso dat ze van 20 tm 24/12 open zijn voor noodopvang.
Ja dat heb je goed gehoord. Persoonsgegevens liggen voor het oprapen. Net zoals weten per postcode wie niet gevaccineerd is en waarom niet. Alsof hij al die mensen zelf heeft gevraagd waarom niet.
Maar dit doen ze toch bij meerdere vaccinaties? Ik heb pas hepatitis b vaccinaties gekregen. 1 vaccinatie en na een maand nog 1. Tussendoor bloed onderzoek of je genoeg afweer hebt opgebouwd en toen na 5 maanden de 3e prik. Deze zijn dan wel bijna levenslang geldig wat met corona waarschijnlijk niet her geval is. ..
Maar als je hem nu al na 3 maanden mag/moet halen, waarom zou er dan met de volgende wel ineens langer tussen zitten?