Iedereen kan ziek worden en besmetten zelfs Gommers van het omt geeft al aan dat gevaccineerd zijn niets meer helpt met verkomen van besmettingen maar de basisregels wél. Ik zie niet in waarom ik dan buitengesloten zou moeten worden terwijl gevaccineerden overal zouden mogen komen. En mijn kinderen zijn net zo goed de dupe. Ze zijn net een week thuis geweest vanwege klachten en een leraar die gevaccineerd en wél in quarantaine moest omdat die in privéleven in contact was geweest met jawel een gevaccineerde zieke.( en raad eens we zijn nog steeds allemaal negatief)Dus als we met z'n allen aan de regels houden en de contacten beperken ipv 1 kleine groep buitensluiten gaan we veel meer bereiken.
Het was officieel niet bekend maar ieder weldenkend mens wist echt wel dat kinderen de grootste verspreiders zijn..
En dan blijkt dat die ook niet voldoende werken. En dan? Heb je geen oppas meer? Je kan ze niet blijven ontwijken natuurlijk.
Lekker makkelijk praten. Als je een boom in de tuin hebt om geld van te plukken.. Prioriteiten stellen in deze context vind ik echt bikkelhard en weinig doordacht.
Het idee is dat Nederland voor een groot deel open kan blijven omdat de gevaccineerden minder risico hebben om in het zkh te belanden. Voor de Horeca is het natuurlijk fijn dat geprobeerd wordt deze sector zoveel mogelijk open te houden.
Er is in andere landen toch al gebleken dat ze werken? Tot ze uitgewerkt zijn natuurlijk, maar dan kun je toch weer boosters geven?
Het idee faalt, en ongevaccineerden krijgen daar de schuld van vanuit de regering terwijl zij de enige zijn die worden getest om ergens binnen te mogen komen.
Het idee is nog niet ingevoerd toch? 2G? 3G faalt omdat de gevaccineerden nog steeds de ongevaccineerden kunnen besmetten.
Nope begrijp jouw sarcasme niet, dus dat jij voorstelt dat Hugo de Jonge en Mark Rutte ook maar moeten bewijzen dat ze gevaccineerd zijn en dat mensen het recht hebben om Thierry te veroordelen was allemaal sarcastisch?
Het systeem faalt niet daarom natuurlijk. Het gaat erom dat ongevaccineerde nog steeds makkelijk besmet kunnen raken door wie dan ook. En daarmee meer risico lopen op een ziekenhuisopname.
Die foto is natuurlijk gefotoshopt of hij is alleen ingespoten met een beetje zout water. https://www.nu.nl/facebooklinks/6137499/hugo-de-jonge-gevaccineerd-tegen-covid-19.html Mark Rutte had beter voor iets anders gekozen https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5233929/mark-rutte-coronavaccin-janssen-ingeent-ggd
En alle opas en omas willen elk jaar een booster? Hier zijn ze helemaal niet gevaccineerd, maar passen gelukkig nog wel op.
Vanmorgen werd die vraag in de eerste kamer gesteld. En toen vroeg die vrouw wat is het verschil tussen een besmette gevaccineerde en een ongevaccineerd iemand. Toen zei die man de druk op de zorg. Vroeg zij maar de jongeren leggen geen druk op de zorg, daar had hij geen antwoord op. Zo denk ik er ook over. Gelijke gevallen gelijk behandelen. Maak dan bijv het onderscheid vanaf 40 jaar ofzo. Kan ik in ieder geval nog naar de winkel voor mn ouders.
Rutte heeft zeker aandelen in Janssen en De Jonge in Pfizer. (Dit was sarcasme) Nu moet Rutte ook weer een booster, daarover is trouwens niks bekend. Hoe dat zit met Janssen…
Ja, gevaccineerden kunnen ook gevaccineerden besmetten, maar die lopen een veel kleiner risico om in het ziekenhuis te komen. En leveren daardoor relatief ook minder druk op de zorg.
Tja, en zo is vrijwel iedereen bezig voor zichzelf te zoeken wat wel of niet gevolgd gaat worden. Vervolgens is weer iedereen verontwaardigt dat de besnettingen hard stijgen en/of dat meer maatregelen hard opgelegd moet worden. Want het is immers allemaal schuld van iemand anders..
Dit dus. Mijn schoonouders zijn heel recent besmet op een feestje waar Corona regels niet bestonden Allemaal 60+ers aanwezig. Gelukkig erg milde klachten, maar ze lijken het zich nu pas te realiseren dat dat soort uitjes even niet handig zijn.
Ja dat was gewoon sarcastisch. ( ik ben serieus) Ik ben geen rechtse stemmer, nooit geweest.(ik ben serieus) Niemand hoeft voor mij te bewijzen dat ze gevaccineerd zijn of niet. Iedereen is voor iedereen een gevaar met corona vaccin of niet (niet sarcastisch) en hier ben je ook nog eens ongeloofwaardig als je niet ja en amen zegt tegen vaccins. Alles wordt op een weegschaal gelegd ( niet sarcastisch)