Zegt het ieys over mij dat ik met het lezen van dit bericht voor het eerst dit woord hoor/lees? Ik had er serieus nog nooit van gehoord
Dan is het Belgische woord leuker: "In België werd met 37,2 procent van de stemmen het woord 'knaldrang' tot Woord van het Jaar 2021 gekozen. Dat is het "sterke verlangen om uit de bol te gaan""
Ja, ik vrees dat ze het dak open schuiven zodat het een buitensportlocatien wordt. Maar vrees niet, het is zomer en winter verwarmd tot 29 graden @KleineLai
haha, ze kunnen er een dak over schuiven en dan is het een binnenbad Aangezien je een tijdslot moet reserveren noemen ze het zelfs een privé zwembad Goed verzonnen, haha
RIVM: Vaccins beschermen zonder booster 4 tot 5 keer minder tegen omikron https://www.nu.nl/coronavirus/6174328/rivm-vaccins-beschermen-zonder-booster-4-tot-5-keer-minder-tegen-omikron.html (via @NUnl) En ook mensen die al corona hebben gehad zouden minder beschermd zijn tegen de omikronvariant dan tegen eerdere varianten.
Gezien dat privézwembad: zou het niet zo zijn dat je het zwembad dan echt alleen hebt voor je eigen gezin? Want dat mag natuurlijk wel. En voor een Landal of CP park is zoiets natuurlijk niet te doen (want veel te veel gasten). Maar dit is een camping. Waarschijnlijk hebben zij maar een zeer beperkt aantal accommodaties dat geschikt is voor bewoning in deze tijd van het jaar. Misschien dat dit daarom bij hen wel kan.
Dan leefden we waarschijnlijk onder dezelfde steen Ik kende het woord ook niet hoor. Als ik zo de berichten erover lees hebben dus blijkbaar niet-gevaccineerden massaal gestemd op dit woord. Zij hebben blijkbaar prikspijt
Ja en aangezien ze niet gevaccineerd zijn, kunnen ze dus alleen maar spijt hebben van het feit dat ze niet gevaccineerd zijn. Zouden ze nu zelf snappen hoe dom dit dus eigenlijk overkomt
Ja dat is ook zo. Je hebt hem dan dus privé, haha. Zou best kunnen ja dat het kan omdat het een klein park is.
Eerder dit jaar waren wij ook op een camping toen de zwembaden dicht waren en zwemles wel was toegestaan. Toen was het binnenzwembad op de camping open onder het mom van zwemles: kinderen van 6 t/m 12 jaar met minimaal zwemdiploma A en B mochten onder begeleiding van zwembadpersoneel nieuwe zwemtrucjes- of slagen leren. Lees: vrij zwemmen...
Hier kun je heel veel mensen vinden met prikspijt: Bijwerkingen na mRna: https://www.facebook.com/groups/442991773435866/?ref=share
Ik lach me rot! Nog nooit gehoord van het woord “prikspijt”, zat hier ook onder een steen blijkbaar. Dan vind ik hoestschaamte, Coronakapsel, quarantinderen, prettester allemaal leuker.
Wat ik nou niet begrijp: als een land in lockdown is dan gooi je toch de grenzen dicht om dit te voorkomen? Of zou dat niet zo makkelijk gaan?
Oh, ik geloof best dat ze er zijn. Maar het zijn de anti-vaxxers die hebben opgeroepen om te stemmen. Die zijn dus niet-gevaccineerd en kunnen dus zelf helemaal geen prikspijt hebben. Althans niet zoals het woord bedoeld is. Want het wordt ook de andere kant op gebruikt. En op die manier zouden ze zelf wel prikspijt kunnen hebben. Dus dat komt gewoon heel krom en dom over. En ja, ik snap ook wel dat ze proberen te bewijzen dat o zoveel mensen spijt van hun prik hebben. En ik geloof ook dat die mensen er zijn. Alleen niet dat dat er zoveel zijn als dat zij proberen te doen voorkomen. Want de overgrote meerderheid is nog steeds gewoon voor vaccineren en heeft ook geen spijt van hun vaccinatie.
in de grondwet is het “ paspoortrecht” vastgelegd. Dit houdt in dat elke Nederlander het recht heeft om het land te verlaten.