Mijn zus heeft een trombosebeen gekregen door corona besmetting. Hoeft dus niet perse door vaccinatie.
Door of na een vaccinatie is wel degelijk iets anders. Dat ik na een vaccinatie door een bus plat gereden wordt betekend niet dat die vaccinatie daar de oorzaak van is. Dat ik na een vaccinatie menstruatie problemen krijg betekend niet per definitie dat de vaccinatie daar de oorzaak van is. Bij vrouwen veranderd de menstruatie meerdere keren in hun leven. Grote kans dus dat het toeval is dat dit net na die vaccinatie gebeurd. Dat iemand ziek wordt nadat hij een vaccinatie gekregen heeft betekend niet dat het door de vaccinatie komt. Iemand had al griep onder de leden kunnen hebben die op dat moment op begon te spelen. Hetzelfde met die ontsteking van hartzakje. Dat die jongen dit na vaccinatie gekregen heeft betekend niet per definitie dat die vaccinatie de veroorzaker is. Die ontstekingen komen vaker voor . Ook zonder vaccinatie. Mogelijk had die jongen wel al een virus en mogelijk het corona virus onder de leden gehad die dit veroorzaakt heeft. Het kan ALTIJD gebeuren. Hier is 2 weken geleden ook een ambulance gekomen voor een jonge voetballer. Hartstilstand en ook een ontstoken hartzakje. En niet gevaccineerd Mogelijk door een virus, mogelijk door eerder onontdekte corona virus. Niemand die het met 100% kan zeggen. En weet je, deze dingen gebeurde eerder ook al regelmatig. Net als vrachtwagenchauffeurs en automobilisten die onwel worden achter het de stuur en een ongeluk veroorzaken/krijgen.. Maar daar hoorde je niet veel over. Niet alles werd groot uitgemeten in het nieuws. Nu wordt tegenwoordig elke scheet die verkeerd zit op Social media groot uitgemeten en door bepaalde groep gestoorde figuren aan corona vaccins gelinkt. Pin storing? Komt vaker voor maar hé, bepaalde groep betrekt corona erbij en dat dit onderdeel is van een plan Meer ongelukken door onwelwordingen? Komt door de vaccins enz enz. Doodziek wordt je ervan. En het zal je kind maar zijn ja die overlijd aan een ontstoken hartzakje/spier. Het zal gvd je kind ook maar zijn die zo in de media misbruikt wordt door tegenstanders van vaccins en door mensen die aan alles twijfelen. Dat elke keer zijn/haar situatie erbij gehaald wordt, z'n naam en foto. Echt respectloos naar de ouders. En volgens mij heb je al een aantal keer gezegd dat je het beu werd en je niet meer ging reageren of iets in die trant. Doe dat dan ook. Maar elke keer ben je er toch weer om je ongedundeerde mening erdoor te drukken .
Ik heb helemaal niet het gevoel dat zij haar mening probeert door te drukken, dus ik vind het wel fijn dat ze te reageert. Ik heb wel het gevoel dat ze op elke post wordt aangevallen veelal door leden die pro vaccinatie zijn. Met sommige mensen valt echt niet de discussiëren ook hier merk ik dat , jammer want dat zou wel een stuk fijner zijn.
Ik wil ook helemaal niet meer op jullie reageren. Doordat jullie blijven citeren op mij posts en op de manier WAAROP dat gebeurt, trap ik er toch weer in om me tot jullie niveau te verlagen. Keer op keer in de verdediging omdat ik mijn MENING en ANGST hier uit, me als rotte vis hier laten neerzetten terwijl ik UIT RESPECT voor de nabestaanden de casus niet tot zover benoem. Maar hoe je het ook wendt of keert, mijn mening mag hier blijkbaar niet gedeeld worden. En mezelf elke keer maar dom moeten laten noemen, dikke middelvinger! Ik heb een hele goede opleiding gehad in de zorg dus kom niet aan met argumenten als “domme wappie” en complotdenker, want NEE dat BEN IK NIET! En nu niet meer op mij reageren want ik ben er helemaal klaar mee!
https://www.nporadio1.nl/fragmenten/nieuws-en-co/a087f6a9-1eea-4ca7-8574-4f8c8b445654/2021-12-22-17000-meldingen-van-menstruatiestoornis-na-coronavaccin Moet het zelf nog luisteren, maar voor wie interesse heeft..
Blijf lekker meeschrijven meid, en degene waarbij jij het gevoel hebt dat ze je niet serieus nemen of je aanvallen gewoon negeren, doe ik ook. Dit is zo een gevoelig onderwerp waarbij veel mensen elkaar vaak altijd zullen proberen te overtuigen. Je aanwinst in deze topic word door mij in iedergeval zeer gewaardeerd.
Wat een lieve reactie van je! En ook heel erg gewaardeerd hoe je me verdedigde dit is nou wat men bedoelt met saamhorigheid, het niet aanvallen van andermans mening en geen buitensluiting. Maar ik heb echt geen zin meer in de eindeloze discussies en aanvallen, zijn er hier een beetje teveel die meteen in de tegenstrijd gaan… dus ik lees gewoon stilletjes mee en geef mijn mening wel op een andere pagina
Ik las dit. Eigenlijk is het gewoon een echt schande dat mensen het nieuws rond het overlijden van die jongen gebruiken en misbruiken. En dan weten dat er volwassen personen dit vrolijk delen op een manier waarbij ze nog net niet roepen ZIE JE WEL. Het is zo’n nieuwsbericht waarvan je maag omkeert. Wouter (14) in elkaar gezakt op het hockeyveld en overleden. De absolute doodsangst van iedere ouder. ‘Dit zal je gebeuren’, zei ik zachtjes. En meer woorden kon ik er niet voor vinden, want alles schiet in zo’n tragedie tekort. Niets dekt de lading van het verdriet. Er speelde direct ook iets anders door mijn hoofd. Iets waarvan ik helemaal niet wilde dat het zich hardnekkig aan mijn brein opdrong: ‘Dit is voer voor anti-vaxxers.’ Ik hoopte zo dat ik ernaast zat. Maar nee. Het was publicist Sietske Bergsma, ook wel bekend als #moederhartmoeder, die publiekelijk op Twitter met het niet te bevatten verdriet van Wouters ouders aan de haal ging voor eigen gewin. Of deze mensen in hun slechts een dag oude rouw even aan Sietske wilden laten weten of Wouter gevaccineerd was. Een ander aanspreekpunt was ook goed – hoe keurig. ‘De onzekerheid rond vaccinbijwerkingen vraagt NU om een fundamentele discussie’, aldus de aasgier. Ik kan me niet heugen dat een bericht op social media me zo kwaad heeft gemaakt.” Alles lijkt geoorloofd “Je zou je eigenlijk nergens meer over moeten verbazen tegenwoordig. Alles lijkt geoorloofd, van je vrijheid opeisen door steden te plunderen en te slopen tot het lastigvallen van ouders die nog maar net een kind hebben verloren. Het is niet de eerste keer dat dit laatste gebeurt. Wanneer er iemand plotseling overlijdt en een naaste maakt daar bedroefd melding van op social media, kun je er vergif op in nemen dat er wel ergens een anoniem account opduikt om het verband met een eventuele vaccinatie te leggen. Het is de schaamte en alle fatsoen voorbij. Het is rücksichtslos vooruitlopen op zaken. Alsof artsen en ouders zelf niet zo snel mogelijk willen weten wat de oorzaak van zo’n schokkende dood is. En alsof artsen dan niet direct aan de bel trekken als duidelijk zou worden dat er een overduidelijk verband met vaccineren is. Niemand wil onnodig dode kinderen. NIEMAND.” Het is empathieloos en volslagen egoïstisch “Een niet te dragen verlies nog wat extra emotionele ballast geven, dat is wat Sietske doet. Alles voor eigen gewin. Empathieloos. Volslagen egoïstisch. Uit onderzoek van het AMC is inmiddels gebleken dat de hartspier van Wouter was aangetast en verzwakt door een virus. Daar zal Sietske ongetwijfeld geen genoegen mee nemen, met die verklaring. Daar zal wel weer een complot achter zitten; dit moet wel één grote leugen zijn, want het is nooit genoeg, het is nooit eens toegeven. In een ziekelijke zoektocht naar haar eigen waarheid dé waarheid niet willen zien, niet willen horen en daarin letterlijk over lijken gaan. Ik hoop maar dat Wouters ouders er niet te veel van mee hebben gekregen. Ik hoop dat zij de ruimte krijgen te doen wat nu echt belangrijk is; afscheid nemen van hun zoon.”
Ik vind je mening prima, dat is iets anders dan ongefundeerde ‘feiten’ posten. Daar zit echt een onderscheid. Jij voelt je vervolgens aangevallen, maar dat heeft volgens mij echt te maken met de dingen die je post die niet per se waarheid zijn. Ik reageerde bijvoorbeeld eerder op een post van jou toen je zei dat er geen gezonde kinderen aan corona zijn overleden, is dat in jouw ogen dan een feit of een mening?
Je kunt beter ja en amen zeggen dan proberen hier uit te leggen waarom je niet wil vaccineren. Er is toch altijd een 'ja maar'.
Wat is in jouw hoofd dan de nieuwswaarde (want die ontleen je eraan, je schrijft zelfs dat het waarheidsbevindingswaarde heeft) van iets dat iemand die bij de callcenter van de GGD werkt iets zegt over de kiemonderzoeken die niet door de GGD worden uitgevoerd of aan de GGD worden gerapporteerd? Ik ben echt benieuwd naar je werkelijke gedachtengang hierin. Neem ons mee: zit ik als telefoonmedewerker van ggd aan tafel bij die geheime besprekingen tussen het rivm en de artsen en directies van alle deelnemende ziekenhuizen? Want als het iets is wat hij onthult moet het binnen behoorlijk strikte kringen worden gehouden aan de top. Zelfs de labmedewerkers van de 20 ziekenhuizen moeten in de waan worden gelaten dat ze kiemonderzoek doen en valse uitslagen te zien krijgen, terwijl ze .. niks doen? Is dat net zoiets als met die lege IC's met poppen vorig jaar, terwijl ziekenhuizen werkelijk leeg waren (voor de liefhebbers: delen 1-10 van deze topic)?
Ja, dat denk ik echt. Heb jij ooit voor een callcentre gewerkt? Je hebt 0 contact met het bedrijf waar je voor werkt.
Ik weet niet wie dit schreef, maar maakt diegene zich nu niet aan precies hetzelfde schuldig als waar ze die Sietske van beticht?
Je hoeft niet perse aan een onderhandelingstafel te zitten om de in en outs te kennen van een organisatie. Of het laboratorium rapporteert aan de GGD, daar ben ik niet van op de hoogte. Jij kennelijk wel? Overigens is het volgens mij niet eens zo spannend wat deze medewerker heeft aangegeven, want het klopt wel dat steekproefsgewijs wordt gecontroleerd met wat voor soort variant het laboratorium te maken heeft. Het gebeurd dus niet bij iedere test welke wordt afgenomen.
Ik heb wel eens tijdens mijn studententijd bij een callcenter gewerkt. Wij hadden online een pagina waar behoorlijk wat informatie over de organisatie op was terug te vinden. Er is overigens wel een groot verschil tussen de verschillende call centers, je hebt een inhouse call center dat is van een organisatie zelf en je hebt ook een extern call center die verschillende projecten oppakt van een verschillende bedrijven en deze laatste weten inderdaad een stuk minder van een organisatie.
Dat klopt, meerdere externe callcenters zelfs. Er is dus geen sprake van informatie lekken of klokkenluiden. Deze medewerker zal geen inside informatie hebben die voor de rest van Nederland verborgen moet blijven. In elk geval niet vanuit z’n baan aan de telefoon voor de GGD
Ohh geen idee, ik heb het verder niet echt gevolgd moet ik zeggen. Ik zal verder mijn mond houden dan.