Coronanieuws deel 13

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Liekje81, 17 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.733
    4.900
    113
    Dan nog blijft het van beide kanten smakeloos. Typisch gevalletje van de pot en de ketel.

Ang1987 en Roosje35 vinden dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.866
    113
    Vrouw
    Zo dom ben jij echt niet, dat je het verschil niet ziet ;)

Zoe123, Trirani, Suzy85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Dat klopt wel. Ik zag laatst wat vacatures van de GGD voor het callcenter. Je werkt vanuit huis en krijgt hoogstens een training. Niet heel handig van deze medewerker. Maar ook knap lullig dat iemand dit zo naar buiten heeft gebracht waardoor hij z'n baan kwijt is. Al zal hij er waarschijnlijk niet echt mee zitten:roflmao:

Ang1987, bulakgirl, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.733
    4.900
    113
    Oh, ik zie het verschil wel, maar dan nog doet deze schrijver eveneens niets meer of minder dan voor eigen gewin punten scoren over de rug van een overleden kind.
    Maar goed, dat hoort wel een beetje bij de Facebook en Twittercultuur van tegenwoordig. Beiden mijd ik dan ook als de plaag. ;)

Liedx, Nellie4, Mapje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.755
    18.866
    113
    Vrouw
    Het komt niet van Facebook of Twitter hoor.

Ik vind een mening geven wel degelijk een groot verschil met wat die anti vaxxer doet.
    Een doodsoorzaak fantaseren om uw gelijk te halen is gewoon te gek voor woorden .

Zara75, Trirani, Lizoe en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Er is een negeer knop waar je denk ik heel gelukkig van wordt.

Zoe123, Wondertje2020 en bosi333 vinden dit leuk.
  7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar even serieus, wat ik een paar pagina's geleden ook al zei, kan de discussie over wel of niet vaccineren hier niet gevoerd worden en het hier gewoon over nieuws gaan. Gewoon niet meer doen.

Trirani, Maslov, Loveloes en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    Sorry maar dit vind ik toch echt niet sjiek. Je kan de discussie niet winnen dus ga je maar om je heen slaan? Echt compleet onnodig. Niemand scheldt jou uit. Jij komt met beledigingen en een virtuele middelvinger. Staat je netjes hoor. Tot nu toe is volgens mij iedereen bezig geweest om je netjes uit te leggen dat dit (ervan uitgaande dat het over dezelfde casus gaat) voorzover we nu kunnen nagaan een broodje aap is.
    Ik hoop dat het je heeft opgelucht. Terug naar het hoofdonderwerp.

Leesteken, Martini, Zoe123 en 13 anderen vinden dit leuk.
  9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij hebben nog helemaal niks gehoord.
    We hebben voor zover ik weet ook nog niks aangeleverd.
    Ben een aantal dagen afwezig geweest maar heb er niks over gehoord.
    Zo blij dat wij niet meer gaan prikken op de praktijk. Dat prikken stelt niks voor maar wel die 15 minuten wachten.
    Veel succes ermee.

10. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Nee, is zeker niet spannend en gewoon algemeen bekende informatie. Niks nieuws.

Maar ik vraag nog steeds hoe callcenter medewerker geheim gehouden waarheid gerapporteerd krijgt "waarvan de ggd niet wil dat het naar buiten komt"? Het is topgeheim maar we vertellen het aan duizenden oproepkrachten?
    Want het klinkt degene die het hier plaatste als logisch verhaal, vandaar mijn vraag: neem mij mee in die gedachtengang

Kiemsurveillance wordt overigens niet gerapporteerd aan de GGD maar aan RIVM, GGD staat hier überhaupt los van en is zelf ook gewoon één van de uitvoerende instanties.
    Net als de ziekenhuizen niks aan ggd rapporteren (laat staan aan al die individuele medewerkers) over ins en outs van de opgenomen patiënten.

Trirani, femkes, Juul75 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Die weten inderdaad niet meer als burgers. Het zijn 9 van de 10x uitzendkrachten via een uitzendbureau die hun antwoorden voor de bellen van een papiertje oplezen. Stond vandaag nog in de krant dat het veel studenten en andere jongeren zijn die er werken. Die normaal in een supermarkt werken en nu dit erbij doen om geld te verdienen ipv in de supermarkt. Denk je nu werkelijk dat die "inside information" te weten krijgen? ALS dat er al is?

Er werken er genoeg bij het call centrum die niets met het vaccineren en er het nut niet van in zien hoor.:)
    Alleen normaal zal je dit niet aan "klanten" mogen laten merken en som je je standaard antwoorden volgens de normen van de GGD op.

De medewerker die er nu uit gegooid is zal hoogstwaarschijnlijk onder deze categorie vallen.
    Het is er , op al die ggd medewerkers ook maar 1 die zo " uit de school geklapt is hè". Als er werkelijk meer aan de hand zou zijn dan waren er wel meer naar buiten gekomen met verhalen. Deze jongen had gewoon z'n eigen mening.

12. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik ben niet degene die het bericht hier heeft geplaatst, dus ik kan die vraag niet voor je beantwoorden. Ik weet niet of je al mijn reacties mbt dit nieuwsartikel hebt gelezen, maar ik heb zelf aangegeven dat als deze informatie correct is, het goed is dat dit naar buiten is gebracht. Daar blijf ik ook bij en hoe deze medewerker aan deze informatie is gekomen of welke medische achtergrond deze medewerker verder heeft, vind ik niet relevant.

13. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
  14. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja...misschien...hoogstwaarschijnlijk..mogelijk..wellicht...ik hoor die woorden vaker de laatste tijd. Hoe dan ook, je punt is mij duidelijk.

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb weken geleden al de gegevens aangeleverd aan de GGD. Die hebben nu geen tijd. Dus we zijn door e GGD van onze regio gevraagd of we het zelf willen doen. Deze mensen heb ik ook met AZ geprikt in het voorjaar, dus die kunnen wel een Pfizer gebruiken. We vonden het ook sneu die mensen nog een maand te laten wachten. Dus doen we het toch maar. En heb mn eigen booster gemist vanwege mn quarantaine vorige week. Kan mn werkgever mij meteen mee prikken :thumup:

Anouk2005 vindt dit leuk.
  16. maliro

maliro Niet meer actief

Het is echt. Ik ken de persoon die belde, al ken ik hem niet goed. Zijn zoon zit bij mijn dochter in de klas.

Loveloes vindt dit leuk.
  17. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Maar welke informatie bedoel je exact?

18. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    #1338 vrouwvan, 23 dec 2021
    Laatst bewerkt: 23 dec 2021
    De informatie die de medewerker telefonisch heeft medegedeeld.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat mijn collega het aangeleverd heeft. Zij heeft de Covid afdeling toebedeeld gekregen ;)
    Zo blij dat wij niet gaan prikken. Het past gewoonweg niet en gaat ten koste van de spreekuren van andere disciplines.

20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.040
    113
    Vrouw
    Als je daarmee doelt op het feit dat de variant biet bij elke individuele test wordt onderzocht .... klopt. Is helemaal waar.

Deel Deze Pagina