Herbesmetting? GGD zegt van niet

Discussie in 'Corona forum' gestart door bulakgirl, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Hai onze zoon is nu 6 weken geleden besmet geweest, zijn zelf testen bleven toen wit, maar GGD wees positief uit...

    Nu 6 weken later heeft hij klachten en een knallende zelftest, maar de GGD geeft nu aan dat het geen herbesmetting is maar we het kunnen zien als restjes oud...

    Ik lees hier vaak toch over herbesmetting binnen de 8 weken hoe wisten jullie dat dan
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.356
    12.051
    113
    Vrouw
    Lastig hè, ik zou hem zolang hij klachten heeft thuishouden en dan weer naar school.
    En de rest van het gezin dus ook niet in quarantaine gaan.
     
  3. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    Ik denk eerlijk gezegd dat ze 't bij de GGD ook niet echt weten en daarom deze regel hanteren. Als iedereen om de 6 weken in quarantaine moet komen we diep in de problemen dus je moet wat. Bovenstaand advies zou ik ook doen. Thuis met klachten, maar rest van t gezin niet.
     
    bluedrake, Athina, Mapje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Dat hij nu klachten heeft en een positieve test en daarvoor de hele tijd witte testen heeft gehad vind ik eigenlijk 1+1=2
     
    SMJD, GossipGirlxoxo en Trirani vinden dit leuk.
  5. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Als je zoon in de tussentijd weer witte thuistesten had en nu knalpositief dan neem ik aan dat het idd om een herbestemming gaat.
    Waarom waren ze anders eerst weer wit?
    Ik zou hem zo lang hij klachten heeft thuishouden en daarna weer je ding gaan doen.
     
    GossipGirlxoxo en Trirani vinden dit leuk.
  6. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik zou hem alleen thuis houden met klachten (als hij dit heeft) en verder de rest niet in quarantaine. Wel opletten. Je kan toch niet om de 6 weken in quarantaine gaan.
     
  7. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Hij heeft 't weekend nog een witte zelftest gehad...
    Alle Kids zijn flink verkouden, maar enkel hij heeft vandaag 2 positieve zelftests... Klaagt ook over hoofdpijn en oogpijn.. Is bij mij ook 1+1 en na overleg met de GGD (die nu wel met de arts gebeld heeft) ook. Dus we zitten weer in quarantaine met z'n allen... Donderdag mag hij naar de GGD en twijfel of ik de andere kids ook maar vast moet testen of toch tot zondag wachten en dan laten testen
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Pfff dat is toch geen doen joh. Elke 6 weken in quarantaine.
     
  9. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Kan zijn eerdere positieve GGD test geen vals positief geweest zijn? Dus dat hij toen helemaal geen Corona had?
    Of was je daar wel zeker van?
     
  10. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Het zou kunnen... Geen idee, hij heeft toen iig geen duidelijke klachten gehad... Nu wel..
     
  11. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.930
    2.383
    113
    Nee, leuk is anders... Maar neem wel graag m'n verantwoordelijkheid
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  12. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.356
    12.051
    113
    Vrouw
    Ah nee joh, dit is geen doen zo:(
    Hier ook een gezin waarvan dochter van 10 tegelijk met mijn zoon corona had. Zoon testte 10 december positief en zij een paar dagen daarna. Zij heeft haar zus van 13 besmet, dus die zal rond 15/20 december positief getest zijn.
    Nu weer klachten en hoppa weer positief.

    Laten we hopen dat de quarantaine regels inderdaad drastisch veranderen en wel met ingang van NU!

    Sterkte!!
     
    bulakgirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina