Tuurstreepje corona zelftest

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door ciprilla, 30 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    #1 ciprilla, 30 sep 2022
    Laatst bewerkt: 30 sep 2022
    Ik heb nu 3x een tuurstreepje gehad op een corona zelftest. Het hele gezin test omo wit. Die van mij ziet er echt anders uit. Mijn man zegt het niet te zien, maargoed die heeft ook altijd moeite met zwangerschapstesten.:roflmao:

Vrijwel geen klachten, getest omdat ik wakker werd met een kuchje, maar die lijkt ook weer weg te zijn. Voel me een beetje bluhh maar ik heb ook blaasontsteking dus dat zou het ook kunnen verklaren.

Iemand ervaring met tuurstreepjes op corona testen? Ik denk dat mening mens zou denken negatief hop de prullenbak in.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Mijn man had een tuurstreepje die hij niet zag en een test daarna knalde er vanaf. Verder heb ik nooit (Tuur)streepjes gehad (en ik test best veel, wegens heel vaak verkoudheidsklachten en allergie). Je kan even officieel laten testen, heb je meteen je test vastgelegd, maar daar moet je maar net zin in hebben.

ciprilla vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Ik heb op de ene test een tuurstreepje en op andere merk een dikke knaller helaas....

ciprilla vindt dit leuk.
  4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.003
    14.668
    113
    Vrouw
    Mijn zoon heeft meerdere keren een tuurstreepje gehad op een zelftest. Maar steeds bij de GGD negatief.
    Dan had hij getest bij (lichte) verkoudheidsklachten. Dus ik zou voor nu zeggen: negatief.
    Maar je kunt ook op een dag later ofzo nog een keer testen. Mocht het toch corona zijn zal hij waarschijnlijk beter zichtbaar zijn.
    Of een ander merk proberen, dat wil ook nog wel eens schelen.

ciprilla vindt dit leuk.
  5. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier 2 maal tuurstreepjes. Enkele dagen later een knaltest zoals menig zwangere een zwangerschapstest wil zien..

Zaterdag(Dit was tegen het licht in anders werd een foto lastig)

Donderdag

ciprilla vindt dit leuk.
  6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik eergisteren een duidelijke streep.
    Gisteren een tuurstreepje.
    Zelfde merk testen. Apart toch?

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Hier is ieder tuurstreepje ook echt corona geweest (duidelijkere test een dag later danwel bevestigd met PCR), dus ik ga dan altijd uit van positief. Maar test dag erna nog een keer voor zekerheid (als het mezelf betreft, kinderen ga ik niet eindeloos plagen met dat stokje...).

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Heb je uiteindelijk nog een duidelijke test gehad?

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Nee helaas niet, maar ben wel voor de zekerheid thuis gebleven. Ik ben thuisblijfmoeder dus dat is niet zo lastig. :)

Deel Deze Pagina