https://www.welingelichtekringen.nl/economie/3237564/studie-coronabesmetting-veroorzaakt-lichte-krimp-hersenen.html
Ik dacht dat het thuiswerkadvies er al af was? Bij ons blijft het sowieso vrij en aan de teams/medewerkers zelf om te bepalen wat voor hun het beste werkt gelukkig.
Echt, op Parijs CdG geen check meer? Mooi zo! Op Schiphol nog wel bij inchecken QR code verplicht. Maar ik neem toch aan niet voor lang meer...
Nee helaas… ze volgen strikt het overheidsadvies, dat wel. Dus ik hoop op een nieuw thuiswerkadvies vanwege Oekraine ofzoiets
Nee het was naar 50% nu. Helaas krijgen wij die vrijheid niet, maar krijgen we een opbouwschema waarbij iedereen uiteindelijk 4 dagen naar kantoor gaat weer.
wat balen zeg. De arbeidsmarkt is erg goed dus mocht het je erg tegenstaan kun je vast een werkgever vinden die het hybride werken heeft omarmt
Zolang je vanuit Europa reist hoeft dit inderdaad niet meer. Mijn man had afgelopen week een tussenstop vanuit Tunesie in Parijs en daar moest hij hem wel laten zien omdat die vanuit buiten Europa kwam. Collega's van hem met een tussenstop aldaar vanuit een Europees land hoefden hem niet te laten zien.
Interessant, ik vraag mij oa af of dit tijdelijk of blijvend is, of het ook bij jongere doelgroepen zichtbaar is, of andere ziektes zoals griep,pfeiffer longontsteking of andere ziektes ook zo'n effect zouden kunnen hebben. Kortom ik heb veel vragen.
Hier in de regio een enorme toename van besmettingen. En daar zitten wij - zonder mijn jongste - ook bij. Maandag hadden man en oudste een echte knaltest, ik nog 2x negatief. Vanmorgen knalde ook mijn test. Ik heb sinds gisteren koorts, voel me vrij belabberd, man en oudste hebben eigenlijk geen klachten - hooguit een beetje een niesje en snuffeltje af en toe. Ik ben er nu wel echt klaar mee, hopelijk is morgen die koorts gezakt en voel ik me weer wat fitter…
https://www.nu.nl/coronavirus/6188302/oostenrijk-stelt-vaccinatieplicht-uit-aantasting-grondrechten-nu-niet-nodig.html Vreemde verwoording dat het nu niet nodig is. Vond het sowieso geen goed idee om grondrechten te schenden! Maar fijn dat het uitgesteld wordt
Maar had je dan wel getest? Het lijkt me naar om er tijdens het inchecken achter te komen dat het toch nodig is. Of kun je je dan ter plaatse nog laten testen?
https://www.telegraaf.nl/nieuws/23021460/kabinet-wil-volgende-week-alle-coronamaatregelen-schrappen Per 23 maart zou dat ingaan, thuiswerkadvies vervalt al eerder.
Dat zou echt fijn zijn! Ik heb eind maart een concert in de afas en durf nog steeds niet echt te geloven dat het 2 jaar na dato eindelijk eens door zou kunnen gaan…
Mijn dochter gaat het laatste weekend van maart na 2.5 jaar uitstel eindelijk naar comic con en zij zou heel blij zijn als ze niet hoeft te testen en in het ov geen monmeer op hoeft!
Ja, dat snap ik! Ik vind dat testen voor toegang (behalve nutteloos) ook heel stressvol. Net als alles wat we het afgelopen jaar aan leuke dingen wilden doen, was het altijd afwachten of het door kon gaan door alle maatregelen. Hoe heerlijk is het dat je dan weer gewoon dingen kan plannen, zonder er al bij voorbaat rekening mee te houden dat het niet doorgaat.