Niet controleerbaar, het is natuurlijk super lastig voor BOA's om even te kijken of de stoelen en tafeltjes goed op afstand staan, of niet.
Geen corona nieuws maar een vraagje Moet een 12jarige een cst tonen in de Nederlandse horeca of het zwembad ?
Dat is een lastige. Eigenlijk wel maar onder de 14 heb je NL geen legitimatieplicht. Als je 11 bent is er niets aan de hand. Misschien een dagje 11 zijn? Hoef je dus niet te bewijzen met ID.
Nee, pas vanaf 13 jaar. Dit staat op Rijksoverheid: Voor horeca: Een coronatoegangsbewijs is verplicht vanaf 13 jaar. Vanaf 14 jaar is een coronatoegangsbewijs met identificatiebewijs verplicht. Zowel binnen als buiten. Zwembad zelfs pas vanaf 18 jaar: Verder gelden de volgende regels voor sport: Op binnensportlocaties is een coronatoegangsbewijs verplicht voor iedereen van 18 jaar en ouder. Er zijn uitzonderingen.
Ik vind dus overal andere info Roompot : De zwembaden op onze parken in Nederland zijn open. Alle gasten ouder dan 18 jaar horen een coronatoegangsbewijs te laten zien voor zij gaan zwemmen. Maar als ik dan lees dat het vanaf 13 is, is het ook goed Bij landal is de info over het zwembad precies ook pas vanaf 18. Om gebruik te maken van het zwembad heb je de Corona check-app/ QR-code (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatief testbewijs) + een geldig ID-bewijs nodig. Dit geldt voor iedereen boven de 18 jaar*. In onze horecagelegenheden en indoorspeelparadijzen geldt dit voor iedereen vanaf 13 jaar.
Lekkere chaos. Maar het is dus voor ons gezin geen enkel probleem om naar een park te gaan en de 11 en 12 jarige te laten zwemmen.
Mijn man reaegeert trager als u . Die heeft mijn bericht gelezen maar denk wss SHIT DIE WIL SEFFES NOG VERTREKKEN
Kuipers zegt dat áls carnaval dootgaat, het met 1G is… weet hij hoe carnaval gevierd wordt? Succes met je 1G hier, totaal onrealistisch. Ze hossen langs en door de supermarkt, moet ik dan ook m’n testbewijs laten zien als ik boodschappen ga doen?
Qr of niet carnaval wordt gevierd en groots ook. Tenzij ze alle ME willen inzetten in heel Limburg en Brabant tegelijkertijd houdt je dat niet meer tegen.
Laat gaan, deze mensen blijven hardnekking in de regering en hun goede intenties geloven. Elk negatief bericht wordt gelijk afgedaan als niet waar of onbetrouwbaar, of zoals net, dat het bericht totaal genegeerd wordt maar afgegeven op Van Haga. Deze mensen dragen skibrillen en oorkleppen. Zelf nadenken is niet voor iedereen weggelegd. Sommige mensen worden graag geleid door leiders.
https://www.khn.nl/nieuws/khn-laat-restricties-volledig-los-en-schaf-het-coronatoegangsbewijs-af Statement van de Nederlandse horeca. Die zijn er ook helemaal klaar mee!
Ik word overigens ook zo moe van Hubert Bruls. Ik hoor al dagen lang dat die man loopt te klagen. Ik hoor die andere burgemeesters ook niet.
Hij is natuurlijk wel de voorzitter. Dus daarmee waarschijnlijk een beetje de woordvoerder van allemaal.... Ach, ik volg het nieuws eigenlijk niet zo, dan hoef ik me ook niet aan dingen te ergeren ofzo
Maar ze doen er wel een beetje zelf aan mee natuurlijk. Ik ken een aantal ondernemers die niet handhaven op het ctb en daar nog nooit problemen mee hebben gehad. Maar goed, ligt misschien ook aan de gemeente, maar wie niet waagt, die niet wint ken ook een aantal zaken die niet eens de moeite hebben genomen om te proberen niet te handhaven.. dat vind ik wel jammer. Ik geloof namelijk niet dat je gelijk een boete krijgt, zonder eerst een waarschuwing. Dus dan kunnen ze het zat zijn, maar wanneer ze zelf ook niets doen, zal het zeker niet veranderen.