Oeps Ja, precies, wij wonen in het centrum - mag ik dan wel gewoon m’n huis uit (en weer in) zonder 1G-check? Of word je alleen gecheckt als je verkleed bent? Als handhaving van horeca eerder al moeilijk/onmogelijk was, dan is dit gewoon totaal onrealistisch.
Is het net zo "nep" als het gewoon in de MSM staat? Misschien zit er toch waarheid in artikelen die "wij" noemen en moeten ze niet steeds gelijk weggewuifd en belachelijk gemaakt worden? https://www.ad.nl/politiek/ambtenaren-in-interne-stukken-versoepeling-als-worst-voorhouden-kuipers-zeer-ongelukkig~adbba256/
Maar dat is toch als je gewoon ziek bent ook… sommigen zijn meerdere keren per seizoen ziek, anderen 1x in de 10 jaar
Ja dat is ook zeker zo. Dan moet je een andere baan uitkiezen. Ik zou sowieso niet in de schoenen van een BOA willen staan, en al helemaal niet wanneer ze zaken als het ctb moeten gaan controleren.
Ja dit inderdaad. Het ligt voor een deel ook aan je weerstand. En ik kan me voorstellen dat bv kinderen die heel veel naar ballorig etc gaan ook sneller iets oppikken dan kinderen die daar nooit komen. Bezoek je veel feestjes etc heb je ook meer kans om iets op te pikken. Zit je iedere dag in de auto naar je werk of ga je iedere dag met de trein etc. Dat is met verkoudheid en griep ook zo. Soms is een heel gezin gevloerd en soms maar 1 of 2 gezinsleden. Ik weet niet of dat anders is met het coronavirus. Althans aangezien meestal iedereen het krijgt bij corona zegt dat natuurlijk wel wat over de besmettelijkheid ervan.
Of is het wel echt en geloofwaardig voor ‘jullie’ nu het in de MSM wordt gepubliceerd … Anywho, raar taalgebruik maar vind die mail niet bijzonder schokkend of wereldschokkend. Heen en weer sparrend via de mail heb ik wel pittigere dingen gelezen/getypt.
https://www.trouw.nl/buitenland/achter-het-canadese-truckersprotest-schuilt-een-radicaal-rechts-netwerk~b8b4faf7/?referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F Niet verrassend. Ook hier in Nederland zit er achter deze truckersprotesten ( en de gewone demonstraties ) een heel groot extreem rechtse beweging. Wel erg verontrustend.
Misschien moet je jezelf eens verdiepen in de protesten en demonstraties hier in Nederland? Want dit soort uitspraken vind ik juist verontrustend, door mensen in een hoekje te proppen. Eerder heb je het ook al over 'jullie en de msm', wellicht heb je het niet door, maar moment ben jij hier degene die een tweedeling in de samenleving creëert.
Helemaal waar. Ik vind dit ook echt hele nare, kortzichtig en schadelijke instelling van mensen. Maar vooral lekker makkelijk om een hele grote groep demonstranten zo weg te zetten.
Bij ons in de gemeente mochten boa's toendertijd kiezen of ze wilden controleren in de horeca. Geen idee hoe dat nu is. Maar vond dat toen wel erg netjes. Niets mis met het beroep boa, maar ik zou het heel lastig vinden om boetes uit te delen voor dingen waar ik het zelf ook niet mee eens ben.
Ik quote iemand die ‘wij’ en MSM opnieuw letterlijk gebruikt. Zie de ‘’ tekens. Daar reageer ik op precies dezelfde manier op hoe bedoel je selectief lezen. Hahaha echt bizar. En ik heb me juist ontzettend verdiept in de demonstraties hier in Nederland. Ik vind het juist ‘gevaarlijk’ dat jij, en meerdere, niet in zien hoe die demonstraties gekaapt worden door extreem rechts en er nog aan mee doen ook! En nu ook nog een beetje semi geschokt/angstig gaan reageren op mijn post terwijl ik juist PRECIES hetzelfde reageer als diegene die ik quote. Dat is pas ‘verontrustend’ ( weer die ‘’ )
Volgens mij lees jij selectief. Ze reageerde juist dat iemand anders het had over Jullie en MSM En ik weet niet of je het weet maar ze demonstreren al een hele tijd met een prinsesvlag. Weet je wel waarvoor die staat?
Niet selectief lezen, maar een opmerking zien staan. Maar ik zie dat je gelijk hebt, vanuit de andere kant is het inderdaad ook niet netjes dus ik begrijp je reactie. Toch denk ik niet dat je je goed verdiept hebt in de demonstraties. Dan zou je weten dat iedereen welkom is, ongeacht huidskleur, politieke status, geslacht, vaccinatie status etc. Maar dat ligt niet aan jou hoor, meer mensen (zoals antifa) denken inderdaad dat het een soort nieuwe nazi demonstraties zijn. Erg jammer. Overigens heb ik zelf nog nooit gedemonstreerd, vanwege het politiegeweld en een stel relschoppers die zich demonstranten noemt, zou ik mijzelf daar niet veilig voelen. @bosi333 ik kom uit de buurt van Leiden dus ik ken de prinsenvlag heel goed. En ja, ik weet ook dat deze in het verleden misbruikt is, erg jammer want de prinsenvlag is juist een symbool voor opstand. Overigens loopt het grootste gedeelte van de demonstranten niet met de prinsenvlag. Dat zijn gewoon bezorgde mensen, die hopen op een normale toekomst. Net als jij en ik.
https://www.ad.nl/binnenland/live-aantal-covid-patienten-op-ic-s-in-maanden-niet-zo-laag-traangas-moet-blokkade-centrum-parijs-voorkomen~a8043e9b/ IC-bezetting gedaald naar 176
Negatief ben ik echt niet. Ik leef denk ik een vrijer en gelukkiger leven dan de meeste waar ik op doelde. Ik vrees corona niet. Spring niet op de kast van angst als de opvang er weer een bericht uitgooit dat de besmettingen hoog zijn. Ja wellicht voor als de opvang dicht gaat. Of als mijn collega positief bleek op de dag dat ik met haar werkte. Corona is voor mij een doodgebloeid onderwerp. Vind alle regels overbodig en slaan nergens op. Niemand, echt niemand die ik zie gebruikt die mondkap bijv zoals het hoort. Bij de supermarkt komen ze uit alle jaszakken gepropt tevoorschijn en wordt regelmatig gewoon dezelfde gebruikt. QR code bij het zwembad, welke debiel heeft dat verzonnen. En ga zo maar verder.