Ik ben normaal niet van het melden, maar toch zou ik het wel doen als je echt overlast hebt ervan dan helemaal. Vuurwerk zal ook geen categorie 1 vuurwerk zijn dus dat zullen meer mensen zien. Uiteindelijk zitten wij langer binnen omdat andere zich niet aan de regels houden
Ik neem aan dat er zo nu en dan handhaving voorbij komt. Hier rijdt er veel politie en handhaving. De jongeren een beetje opjagen
Hier is het echt heeeel rustig dit jaar, normaal wordt er zeker op 31 december (maar ook al ver daarvoor) veel geknald hier in de wijk, ik heb vandaag misschien 5x een knalletje gehoord. Ben wel benieuwd om middernacht.
Zucht, en weer een oud collega (van defensie) die begint over genocide nav de prikstraten in Zwolle. Ik heb onderstaande reactie er maar bij gezet: wat in Srebrenica is gebeurd is genocide, wat in Auschwitz is gebeurd is genocide, wat de oeigoeren nu overkomt is genocide. Je bent nota bene is Bosnië geweest voor uitzending en dan durf je hier in Nederland over genocide te praten??? Wat is jou overkomen dat je alles niet meer op een rijtje hebt? Als je een kritische denker zou wezen prima, maar jij hoort helaas tot de wappies met je genocide...