Hoi dames, Ik snap niks meer van mijn cyclus.. ik schommelde vanaf Juni 2020 zo rond de 38 dagen. Vorige maand was mijn cyclus opeens 33 dagen. Deze maand zit ik inmiddels al op dag 48 Bijgevoegd mijn temperatuurkaartje van deze maand. Ik denk dat mijn ei gewoon laat is en ik een lange LF heb. Wat zouden jullie aanraden, het jaar afwachten omdat ik nog aan het ontpillen ben.. of al contact opnemen met de huisarts omdat mijn cyclus sowieso aan de (te) lange kant is.
Ik denk dat je eisprong nog niet geweest is als ik dit kaartje zie. Of misschien 2 dagen geleden maar dan moet je even je temperatuur de komende dagen afwachten. Wanneer ben je gestopt met de pil?
Je zou eens kunnen bellen of hij je al wil verwijzen naar de gyn voor onderzoek. Ze zeggen vaak na een jaar proberen pas. Maar ik mocht na 3/4 jaar ook al gaan omdat ik zo’n lange cyclus had en geen ei kon vinden met ovulatietesten. Succes!
Dankjewel voor de reacties dames. Vanochtend schoot ik weer omhoog naar 36.8 Hierdoor denk ik dat mijn ei wel gesprongen is maar wellicht pas afgelopen dinsdag (dag 46) Volgens FF is het verplaatst naar dag 41.. maar dat zie ik niet zo goed
Mijn cyclussen zijn ook onregelmatig en lang. Het eerste jaar na stoppen met de pil zelfs pas na een half jaar pas weer ongesteld geworden, daarna na 3 maanden. Wij hadden nog geen kinderwens maar ik maakte me er wel zorgen over. Ik ben daarom toch naar de huisarts gegaan, ik ben doorgestuurd en ik kreeg van de gynaecoloog te horen: dat het orkest er wel was maar de dirigent nog niet. Er was dus geen reden tot zorgen. Mijn cyclus is altijd lang en onregelmatig gebleven, zit nu eigenlijk altijd tussen de 36 en 46 dagen. Maar vaker rond de 38 ofzo. Mbt zwanger worden, ik was 3 keer heel snel zwanger mbv ovulatie testen, dat wil dus niks zeggen