Ik heb hem ook niet gehad, maar krijg mijn telefoon er niet voor ingesteld. Of eigenlijk, ze zeggen overal dat het bij Sony er altijd al op zit, bij mij niet dus. Net riep mijn jongste van beneden naar boven naar mijn oudste: je telefoon zit allemaal lawaai te maken! Denk dat haar telefoon dus wel goed ingesteld is
Haha, het is ook echt een lawaai. normaal krijg ik wel die oefenberichten en een poosje terug ook een allert vanwege een grote brand hier in de buurt. Dus het werkt normaalgesproken wel.
Ik ben zo gespannen door de hele situatie dat ik uit blinde paniek mijn zoon uit zijn stoeltje trok en mijn dochter aan haar arm en toen pas ben gaan lezen. Ik schaam me kapot, probeer juist de hele tijd zo min mogelijk mijn kinderen te belasten met mijn angsten en dan gaat er een alarm af en ik ren als een kip zonder kop alsof de wereld vergaat. Ik vergat daarbij wel mijn man die op dat moment onder de douche stond, is ie een beetje beledigd door.
Nu nog een bericht van niet samenscholen en onnodig winkelen met je gezin Sommige mensen moet je alles letterlijk voorkauwen... "Oohh wij zijn niet ziek of verkouden dus hup..er op uit"
Ik zag een melding op m’n iPhone maar log in met vingerafdruk dus voordat ik kon lezen was die alweer weg Nu zie ik niks meer staan, kan ik de melding ergens terughalen?
En nogmaals voor iedereen die denkt "ik blijf niet thuis zitten, lekker weer, mag van rivm, lekker de natuur in, het zal me wat enz enz BLIJF AUB THUIS tenzij noodzakelijk!"
Volgens mij is die nl alert de laatste waarschuwing... Ik verwacht toch snel een lockdown nu. Met dank aan een hoop stupide mensen.
Persoonlijk denk ik dat het een laatste noodgreep is. Vreselijk dat dit nodig is en dat mensen niet hun verstand gebruiken.
En op mijn eigen telefoon? Mocht het nog eens zo zijn? Het gaat zo snel met inloggen dat ik geen eens zie dat het een noodmelding is