Los van dat ik het gewoon te smerig en zielig voor woorden vind bedoelde ik het ook vanuit hygienisch oogpunt, ratten hebben gewoon veel meer een andere bacteriën bij zich dan wij gewent zijn. Ze worden dan ook nog geroosterd dus de helft van die bacteriën blijft geeoon leven en dan liggen ze daar uren in de hall open en bloot op een stokje en dan raar vinden dat er nieuwe ziektes ontstaan...
Gefeliciteerd voor je zoontje, die heeft hem zonder de stress vooraf aan het afzwemmen, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen
Dat is denk ik juist het probleem. Niet zozeer DAT ze alles eten, hoewel sommige dingen echt te idioot voor woorden zijn maargoed, maar juist HOE ze het klaarmaken en bewaren. Dat de wereld nog niet vergaan is door de manier hoe sommige mensen in sommige landen iets klaarmaken en bewaren... En ook van deze corona pandemie gaan ze niet leren hoor.
Ik lees net dat ze misschien ook de basisscholen in Nederland gaan sluiten? Vraag mij dan toch af... Hoe moet je dat met je werk doen? Krijg je daar dan vrij voor als ouder of moet je dan vakantie opnemen?
Dat is niet overal zo hoor. Bij onze kinderen mag je proefzwemmen, als je dat haalt dan mag je afzwemmen. En ja, als je dan bijvoorbeeld niet door het gat gaat met afzwemmen mag je het nog 1 of 2 keer proberen, maar dan is het klaar en heb je dus geen diploma.
Waarom opeens een crisisoverleg? Omdat who strengere maatregelen wilt of zal er iets anders ergs zijn
Hier is het dat ze extreem slecht zouden moeten presteren op het afzwemmen zou je hem niet halen, je word tijdens het parcourzwemmen getoetst als je een onderdeel hebt word deze afgevinkt.
Yup, het schijnt dat ze nog heerlijk in je gezicht kunnen boeren als ze in een rare houding hebben gelegen. Ik trek de besmettelijkheid ook zeker niet in twijfel hoor! Wel het eerdere bericht dat je niemand kunt besmetten zonder te hoesten.
Eens hoor! Als je jn je hand hoest of je neus afveegt met een vinger kan je het op die manier bijv toch ook overdrage
Pfff heb er vandaag wel een beetje de ... in. Heb alle begrip voor het naleven van de richtlijnen van het rivm maar merk wel dat het bijv niet of maar weinig naar mijn ouders gaan me opbreekt. Zit er echt niet dagelijks maar zie ze wel met enige regelmaat. Toen het hier officieel losbrak zelf besloten om er zo min mogelijk heen te gaan ivm de medische problemen, nu durf ik er al helemaal niet meer heen. Bel ze wel maar dat is natuurlijk toch anders.
Ik denk dat daar wel een regeling voor is. Bij ons op het werk moest iedereen die op vakantie was geweest in een risicogebied 2 weken thuisblijven, kregen ook doorbetaald. Ik vermoed dat het bij dit dan hetzelfde zal zijn. Toch in ieder geval bij grote bedrijven. Of afwisselend werken. Dan blijft de papa thuis, andere dag de mama. Beiden eventueel parttime ofzo.
Hoeveel mensen hoesten in de binnenkant van hun elleboog om vervolgens met hun armen over elkaar te gaan inzitten, heb er eens op zitten letten de afgelopen dagen maar dat is echt extreem, zit je net zo goed met je hand in je hoest/nies kwijl te wrijven...
Ik weet het niet. Ik hoorde dat haar man naar huis is gestuurd omdat zij postief is getest. Ik heb een appje gestuurd, maar nog geen reactie.