Sorry hoor maar lomp, lomper lompst komt bij me op als ik die persconferentie hoor. Alle gemeentes moeten zelf beslissen? Strengere regels in de winkels? Doe gewoon voor heel het land hetzelfde. Nu wordt alle druk op burgemeesters gezet en voor het gewone volk is dit veel te onduidelijk. En je mag nog 3 mensen op bezoek hebben? Kinderen mogen nog samen spelen? Sorry hoor maar dat is zo typisch Hollands. Ze blijven praten om te praten maar eigenlijk zeggen ze helemaal niks.
Je mag 3 mensen op bezoek hebben maar alleen als je zeker kan zijn dat iedereen 1,5 meter uit elkaar kan blijven
Maar je kunt denk ik moeilijk één lijn trekken, omdat niet elke winkel even groot is. Burgemeesters willen zelf graag meer te zeggen hebben, zodat ze maatregelen kunnen nemen. Dus dat lijkt mij juist prima.
Na 6 april meer erover?? Ja we gooien ze een dag open en daarna dicht?.. slecht voor voor de mensen die allemaal dingen moeten regelen.
Inderdaad. Wel erg onlogisch Vind ik. Je bent toch met heel veel volwassenen bij elkaar op een basisschool/middelbare school ect. Daarna heb je heel veel ouders bij elkaar die staan te wachten/komen brengen van kinderen van en naar school. Lijkt mij erg onlogisch als ze scholen wel gaan openen 6 april
En ze kennen daar geen bejaarden tehuizen. Wij zonderen de kwetsbare groep nu al voor een groot deel af
Je mag niet met meer als 3 pers zijn. Dit is buiten het gezin om.. Dus als hun niet bij het gezin horen!