Pijnstillers heb ik idd ook een hoop van oo voorraad. Echt van alles wel een doosje. Gekocht; bevalt kind niet, dus weer wat anders geprobeerd en ga zo maar door. Voor mezelf altijd pcm en ibu op voorraad. Gewoon die standaard dingen die je altijd kan gebruiken. Neusspray staat er nu bv ook omdat we dat gebruikt hebben, maar ik ga morgen bv niet naar de winkel om een antischimmel creme te halen bijvoorbeeld, of een hoestdrank, of wat dan ook. Die dingen koop ik als het nodig is voor die specifieke kwaal. Geen idee hoe ik het nog eenvoudiger uit moet leggen hier
Ja, klopt: ik pakte terug op eerdere posts waarin ik wel vertelde dat het om het ziekenhuis in Breda ging. Dat had ik er in het laatste bericht niet meer bij gezet. Dat was wel duidelijker geweest.
Ik sluit me hierbij aan. Kunnen we het weer over Corona hebben en alle ontwikkelingen daarin? Even eten en de kinderen naar bed brengen en ik moet meteen een stuk of 8 bladzijdes doorworstelen over voorraden en de toepassingen van paracetamol
Ik heb altijd een mega apotheek in huis, van verschillende soorten antibiotica, tot morfine preparaten, tot puffers tot brandwondenzalf. Volgens mij heb ik ook nog tamiflu, maar dat werkt denk ik niet tegen covid-19? Misschien toch maar wat malariatabletten halen van de week aangezien die wel schijnen te werken. Maar ik heb dus wel eerder de dagelijkse medicatie besteld aangezien deze hier in huis letterlijk van levensbelang is en ik daar voor wel echt bang ben van tekorten.
Nah, ik heb daar echt hele grote zeikerd in Oudste accepteerd nu kauwtabletten omdat dat net pepermuntjes zijn. Middelste wil helemaal niets en geef ik alleen in uiterst geval een zetpil, met veel moeite. Maar voor dochter heb ik dus alles al geprobeerd en dat staat er dus nog.
Ik vroeg me al af wat voor breaking news ik had gemist toen ik zag dat we ineens 10 pagina's verder waren..
Fijn om te weten, ik ga nu echt een rood wit lint om mijn erf spannen en A4tjes met de letters P A S O P C O R O N A Q U A R A N T A I N E op mijn raam plakken zodat iedereen uit de buurt blijft.
Italië is nu het tweede land qua besmettingen. 7375 personen, waarvan er vandaag 1500 bijgekomen zijn en 336 doden totaal. Da's bijna 5%!