Coronavirus

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Poolvos, 25 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Tuurlijk!

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Hij heeft een flesje in zn laatje op school zei je toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ja klopt. Hoezo?

4. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Op de vorige school van dochter gaf ook iedereen hun eigen juf een hand, maar niet ook nog eens allemaal de directeur. Dat zijn wel veel handjes.

5. GossipGirlxoxo

Inderdaad en ik durf te wedden dat van die 150 kinderen vast wel 1 net in zijn/haar neus heeft gepeuterd of handen niet heeft gewassen na toiletbezoek. Bleh :|:|:|

Gewooniemand vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Naast dat ik het vies vind vind ik in de ochtend 2x de handjes rij ook erg vervelend. Die bij de juf is meestal langer omdat er dan ook nog ouders zijn met vragen tijdens het handje schudden / binnen komen. Enige voordeel is wel dat niet veel mensen met regelmaat te laat komen want dan moet je langs de directeur en die ziet dan dat je te laat bent. Soort drempel voor mensen.

7. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat is lekker zegt mijn zoontje:D.
    Ik heb tegen hem gezegd dat er dan spinnen op zijn kamer komen want die houden van snothandjes, gaat hij elke keer na het neuspeuteren zijn handen wassen met zeep:roflmao:. Maar gauw verteld dat ik dat heb verzonnen want hij bleef lopen.

Poolvos, Zara75, Mammielove en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

:roflmao::roflmao::roflmao:

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Ik vind het ook een vreselijk iets. Het is vies, voor sommigen kinderen erg ongemakkelijk en er zijn prima andere manieren om elkaar fatsoenlijk te begroeten.
    Hier trouwens wel alleen de leerkracht en zoon weigert.

Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Dank je wel! Voelde me alweer de zp mongool met rare ideeen.

Fantykoekie, Madelie, Zara75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Haha nou dan samen maar. Nee hoor, vind het gewoon een raar gebruik en zie het nu er niet van in. Ook ouderwets.

Syane, GossipGirlxoxo en Gewooniemand vinden dit leuk.
  12. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Dat zouden ze bij onze school een maand moeten doen. Zul je zien dat de laatkomers vanzelf eerder komen.
    Degene die het dichtsbij wonen zijn het meest te laat.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Ik vind het als juf juist wel een positief iets en zie het nut er wel van in. Ik kan altijd gelijk peilen hoe een leerling zich voelt en dus binnenkomt. Daarnaast zie ik het ook even als kort persoonlijk contact waar je een complimentje kunt geven of al kort kunt vragen over het weekend bijvoorbeeld. Ik denk dat ze het niet voor niks op veel (bijna alle?) scholen doen

dreames, Poolvos, puzzelstukje en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Hier deden ze het eerst nooit. Nu sinds 2 jaar en heb er nog niemand iets positiefs over horen zeggen. Er zijn ook kinderen die het echt heel vervelend vinden.
    Mijn oudste vindt dat echt niet leuk en daarbij is het gewoon echt niet hygiënisch.
    Ook zonder lichamelijk contact kun je aandacht aan een kind geven. Of maak het wat " vrijer", een high five of boks.

SAARC en Madelie vinden dit leuk.
  15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Woon in Tilburg zuid . School is Tilburg west ( Theresia lyceum) . En ze komt op de fietst dus verwacht niet heel ver uit deze omgeving . Dit meisje haar ouders zijn in contact geweest met de zieke man die opgenomen is en nu zijn ze dus bijde ziek en denk zekere voor het onzekere. Waarschijnlijk gewoon griep maar snap de extra controles wel. Ze hebben nauw contact gehad

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik vind een handje bij binnenkomst in de klas een vorm van beleefdheid. Vooral in de kleuterklas kan je viezigheid denk ik niet echt ontlopen. De kinderen vegen zelf (evt onhandig) hun eigen billen. Wassen hun handen daar vast echt niet uitgebreid als een bewuste volwasse. En zitten daarna uitgebreid aan het speelgoed met zijn allen.

puzzelstukje vindt dit leuk.
  17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Waarom niet?
    Hier gaat man ook volgende week 2 dagen naar Duitsland. Ik denk dat je daar en hier net zoveel kans loopt om het op te lopen.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    So what, daar ga je echt niet gelijk dood aan :|

19. GossipGirlxoxo

De horror :|:|:|

20. GossipGirlxoxo

Dat beweer ik ook nergens. Ik vind het alleen gewoon ontzettend smerig!! Niet meer en niet minder. Net zoals ik niet handen wassen voor het eten ontzettend smerig vind en daarom heeft mijn zoon desinfecterende gel in zijn lade op school.

Deel Deze Pagina