Premium artikelen op nieuwssites

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Poppy1987, 7 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Ik wordt er af en toe helemaal gek van, weer een premium artikel wat ik niet kan lezen.

Als het nou om verhaaltjes gaat... Maar soms gaat het bijvoorbeeld ook om iemand met corona of een ander best belangrijk nieuwsitem en dan kan je het dus niet lezen.
    Nieuws moet toch voor iedereen toegankelijk blijven?
    Andere kant... Men leest nu niet echt de krant meer of neemt er een abonnement op en om toch inkomsten te hebben zullen ze hier wel genoodzaakt toe zijn. Maar vind het soms zo tegenvallen!

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.848
    4.103
    113
    Ik vind het soms ook wel irritant, maar naar mijn idee zijn het vaak juist niet de echte relevante nieuwsfeiten, maar eerder de achtergrondverhalen over persoonlijk leed, ervaringsverhalen, interviews etc.
    (Wat in feite jouw voorbeeld over iemand met corona ook is).

MariTheresa vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.085
    12.044
    113
    Ken je niemand met een abonnement op bijv AD? Dan mogen er namelijk nog een aantal mensen (devices) online meelezen.
    En volgens mij kan je ze wel lezen als je je modus op incognito zet.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.396
    21.787
    113
    Ik lees premiumartikelen altijd op de Incognitostand (heb Android, Apple zal ook wel zoiets hebben onder een andere naam) en dat werkt perfect.

5. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

5 jan 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Dat lukt mij niet altijd meer... Maar ga het weer eens proberen!

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik lees via het ad abonnement van mijn ouders. Het ad heeft wel eens uitgelegd dat premium artikelen gewoonweg meer geld kosten om te schrijven vanwege achtergrond en onderzoek. Daarom is het alleen voor betalende lezers.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Idd schijt irritant. De oplossing is:
    Link kopiëren en dan bij IPhone je internet browser op prive zetten. Dan kun je extra van die artikelen lezen haha

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Gewoon je telefoon/tablet/laptop op incognito zetten en dan kan je alles lezen. Ik lees zo gewoon de premium artikelen van bijv het AD.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, hier ook, gewoon even de browser op privé zetten en je kunt ze allemaal lezen.

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    AD valt nog erg mee, die hebben bijna alles open staan op enkele artikelen na. Veel andere kranten (volkskrant, NRC, trouw) hebben een x aantal gratis artikelen waarna je een abonnement nodig hebt. Gratis nieuws lezen kan ook op de site van de NOS of nu.nl. je betaalt echt voor de meerwaarde van kranten artikelen.
    Ik heb het allergoedkoopste online volkskrant abonnement, 2 euro per week, omdat ik niet aan een papieren krant toe kom. Met een iets uitgebreider abonnement bij oa volkskrant, trouw, ad, parool en veel regionale kranten kan je ook inloggen op topics.nl, dan kan je bijna oneindig veel online lezen uit alle deelnemende kranten. (Je kan volgens mij ook een gratis proefabonnement nemen op alleen topics)

11. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Dan moet je een abonnement nemen!

Het is toch logisch? Die mensen werken ook, doen onderzoek, schrijven artikelen. De premium artikelen zijn nooit nieuws, altijd achtergrond verhalen. Jou voorbeelden zijn ook gewoon achtergrond verhalen.

IkbenTess vindt dit leuk.
  12. rums

rums Niet meer actief

Even je coockies verwijderen en het is opgelost

GossipGirlxoxo en Poppy1987 vinden dit leuk.
  13. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Idd. Doordat mijn cookies regelmatig automatisch verwijderd worden heb ik heel vaak de melding dat ik zojuist mijn eerste gratis premium artikel gelezen heb.

Deel Deze Pagina