Heb inmiddels wat meditatie apps gedownload, wie weet helpt dat. Wat naar die bloedingen, kan me voorstellen dat dat veel stress oplevert Hopelijk valt het allemaal mee en heb je straks een mooie echo! Laat je weten hoe het is gegaan? (mag, hoeft natuurlijk niet). Heel veel succes!
Tips: Mediteren Niet teveel nieuws gaan zien maar beperk je tot 1 nieuwssite ( regionaal) Geen nieuws meer zien na 18.00 uur. Aan leuke dingen denken ( elke keer als je vervelend ga denken probeer dan gelijk aan iets anders leuks te denken,...naar je happy place zeg maar) Bewegen op muziek ( muziek die je erg blij maakt) Veel lachen ( films, comedy, dingen waarom je echt zo moet lachen dat het je tranen geeft) Lachen ontspant en maakt ook een stof aan waardoor je je beter voelt. Eet goed. En...misschien een beetje raar...maar seks hebben helpt ook ( eventueel met jezelf )
Bedankt voor de tips, hier heb ik wat aan! Denk dat mijn man het vooral met die laatste eens zou zijn
Gna Gna @bosi333 hier moest ik wel even gniffelen om het sex hebben... Maar je hebt gelijk hoor... Het werkt idd best ontspannend!