griekenland (kroatie?)

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by MSL12, May 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    Wij zoeken een vakantie in september voor +- 1500 voor 2 volwassenen en een peuter van 3.
    We willen graag wel mooi weer, een leuk hotel of appartement met leuk zwembad en speeltuin, aan het strand en dicht bij een leuke boulevard met restaurantjes of winkeltjes en kinderanimatie bij het verblijf. en verder dat er in de omgeving ook wel iets te beleven valt om te bezichtigen of een excursie.

welke streek in griekenland is het leukste? en hebben jullie dan ook nog tips voor een leuke accommodatie die ook kindvriendelijk is?

kreta
    kos
    rhodos
    zakynthos

kroatie sprak ons ook wel aan alleen daar wat minder zandstranden maar verder ziet het er wel leuk uit! als iemand daar ook nog tips voor heeft hoor ik het graag!

Turkije en canarische eilanden vallen sowieso af. Mallorca staat ook nog op het lijstje maar volgens mij iets minder zon zeker en ik ben er zelf ook al eens geweest.

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Griekse eilanden zit je altijd wel goed. Ook qua weer.
    Kreta zijn we geweest, dit jaar Zakynthos. Wij gaan altijd voo kleinschalig, dus geen enorme parken waar ze veel faciliteiten hebben.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,666
    5,701
    113
    Kreta is mijn favoriet en dan omgeving Chania
    Zakynthos vond ik ook erg mooi.
    Qua verblijf geen tips want wij gaan ook altijd kleinschalig.

Parga raad ik je ook aan. Alles bij de hand.

Het weer is in sept nog erg lekker. Wij gaan ook in sept

4. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

Jul 6, 2015
    1,714
    468
    83
    Female
    Wij gaan al jaren naar Kroatië en dat het geen zandstrand is vind ik geen probleem. Weer is dan nog goed.
    Kroatië is nog niet zo toeristisch als Griekenland en lekker goedkoop.
    Ik vind Novigrad een leuke plaats, maar er is zoveel meer in Kroatië.

5. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,385
    200
    63
    Nog meer mensen ervaringen met kreta, kos, rhodos of zakynthos?

6. Leed

Leed Bekend lid

Apr 14, 2013
    832
    163
    43
    Female
    Noord-Brabant
    Kroatie is een gastvrij en kindvriendelijk land. Er zijn weinig zandstranden, maar Zaton holiday village heeft er één.
    Wijzelf zitten dit jaar eerst in Pula, maar rijden daarna nog naar Zaton omdat dit ook zo'n geweldig park voor kinderen is. (Zoontje is dan 3,5.)

Wij kunnen al niet meer wachten.

Share This Page