Ik was van plan om zondag met mijn dochter van 7,5 naar corpus te gaan. Nu lees ik wisselende verhalen over de advies leeftijd. Soms staat er 6, soms 8. Iemand ervaring met corpus en is dat niet te eng voor 7,5?
Vroeger.. Was de begin-leeftijd 8. En mocht je vanaf 6 jaar mee onder de voorwaarde dat als je de boel verstoorde je dus eruit gezet kon worden zonder refund. Moest je dan ook speciaal voor tekenen. Volgens MAG het nu vanaf 6... (En zetten ze je er nog steeds uit als je de groep verstoord.. Ongeacht of je 6 of 9 bent)
ze nemen de kinderen mee. ze moeten dus goed kunnen luisteren. ik hoorde nooit dat het eng was. het gaat er om dat het kind met een gids mee kan en goed luistert.
Dochter is geweest net voor ze 7 was. Ze vond het fantastisch, maar is sowieso ontzettend geïnteresseerd in het menselijk lichaam. Heeft ook diverse boeken ervan . Ze wil heel graag nog wel een keer.
Mijn dochter van 6 leek het ook wel erg leuk. ( n.a.v. de Jumbo spaaractie voor attractieparken, ze las dit in het boekje ) Jammer dat zoon van 3 dan niet mee mag gaan, ... niet dat hij het nu al interessant zou vinden, .... Maar had toch leuker geweest als we dit met het gezin hadden kunnen doen. We wachten nog maar even dan,
We zijn vandaag geweest. Dochter vond het leuk maar ik kan me goed voorstellen dat de geluiden, effecten en donker best eng kunnen zijn. Ook denk ik dat het leuker is als ze al wat jaartjes biologie hebben gehad. Dochter vond het soms te ingewikkeld. 10 jaar is denk ik ideale leeftijd
Hmm missxhien dat ik met dochterlief dan ook maar eens moet gaan. Die heeft al een aantal jaar flinke voorliefde voor biologie en het menselijk lichaam. Soms mag ze bij oma mee naar de brugklas (oma geeft bio op een middelbare school) en daar doet ze doorgaans niet onder voor de andere kinderen in de klas. laatste open dag ook weer onwijs gelachen.. Staat mevrouw daar met dr 8 jaar.. uitgebreid uit te leggen aan toekomstige brugklassers.. Hoe ze een bepaald proefje moeten doen en waarom het zo werkt. En die toekomstige brugpieper.. Vindt het helemaal niet raar maar kijkt vooral zeer geinteresseerd toe.
Geen idee of je toevallig jumbo of ing rente punten hebt maar daar krijg je nu flinke korting mee. Ik had 15 euro korting, toch mooi meegenomen
Oh dat scheelt inderdaad. Hoorde net dat mijn lief ze had geweigerd bij de kassa... Even oplossen dus
Er zit een verschil tussen kunnen en aanbevolen Je baby mag ook jn de ballenbak.. Niet dat het erg leuk is voor een baby maar het mag wel.
Ik kijk er zo naar uit om hier met ons gezin naartoe te gaan! Nu is mijn jongste eindelijk 6... maar ik vrees te gevoelig en dat dat dus niet goed gaat komen