hoelang ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bloempje1989, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    Hallo allemaal,

ben in juli 2014 ongeveer gestopt met de pil.
    Omdat we toen besloten hebben dat we voor kinderen willen gaan
    De eerste maand best veel natuurlijk er mee bezig geweest en niks gedronken proberen te stoppen emt roken enz enz.
    Vanwege ik toen erg veel last kreeg van lichamelijke klachten omdat je het wilt voelen denk ik heb ik erna besloten om wel gewoon in de weekenden te drinken en gewoon te doen zoals ik voor de kinderwens leefde.
    Nu ben ik elke maand ongesteld geworden afgelopen maand ineens na 20 dagen

Nu heb ik alleen een vraajge: het ontpillen hoelang duurt dat?
    Want ik wordt elke maand ongesteld dus ik neem eigelijk aan dat het ontpillen voorbij is omdat mijn lichaam het zelf allemaal doet
    Ook heb ik alleen tijdens de menstruatie lichamelijke klachten (maar dat is normaal bij mij)

En dan heb ik nog eeen vraagje:
    Ik weet dat alcohol absoluut niet goed is voor een zwangerschap.
    Maar als ik in de weekende wat doe drinken tot ik aan mijn NOD zit en zou dan niet meer drinken zou dat kwaad kunnen mocht ik wel zwanger raken in die maand?

Want om nu niks meer te drinken vind ik beetje onzin voor het zelfde geld duurt het nog 5 maanden ofzo

maaar ik wil natuurlijk wel het beste voor een goede en gezonde zwangerschap/baby

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ontpillen kan een jaar duren.
    Gebruik je ovutesten en temp je om inzicht te krijgen in je cyclus? wanneer je eisprong is en hoelang je lf is ?

3. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ik heb de testen wel gebruikt maar ik werden niet duidelijk bij mij plus je mag van te voren zolang niks drinken enz dat was voor mij bijna niet te doen.
    dan ben je er veeeel teveel mee bezig en dat wou ik niet.
    en dat is ook het zelfde met temperaturen.

ik wil er niet te veel mee bezig zijn omdat ik me zelf ken dat ik me zelf dan helemaal gek maken en op elk klein dingetje dan ga letten

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Dan is het lastig om te weten wanneer je ei precies is en hoelang je lf duurt.
    Dan zou je het op de gok moeten doen.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ontpillen vindt ik altijd een vreemd begrip.... In principe zijn al je hormonen gelijk uit je lichaam. Dus wat is ontpillen....

Je hebt helaas soms problemen met je cyclus .. Dit ligt dan aan je eigen lichaam en niet aan het "ontpillen". Maar als jij gewoon mooie cyclussen hebt en altijd ongesteld wordt heb je ook een eisprong...;)

Helaas geduld hebben en hopen dat het eens raak mag zijn..

Ennuh gewoon leven meid ;) als je tegen je ei aangaat zou ik niks meer drinken want je weet maar nooit :D

6. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Tegen mij heeft de gyn gezegd dat ontpillen echt onzin is.
    Wbt drinken. Ik ben van mening dat je na eisprong best n glaasje kunt drinken. Maar laat je niet vollopen. Een vriendin van me zat in het ICSI traject en daarbij had de gyn zelfs gezegd dat ze best een borrel mocht nemen in de wachtweken. Op het moment dat er een bloedband is krijgt de baby ook alles van jou. Dit is met ongeveer 5 weken zwangerschap. Zo is het mij verteld iig.

Deel Deze Pagina