Wat is jouw favoriet Fletcher hotel en waarom? Mijn dochter en ik gaan al voor het derde jaar naar een fletcher hotel. Ik koop dan zo'n voucher, dan betaal je 29,95 per nacht voor 2 personen. We zijn al een keer in Egmond aan zee geweest, pal op het strand. Hotel zelf wat verouderd, maar toplocatie. We zijn in Heelsum geweest, met fantastisch leuke welness, mooie kamers, leuk restaurant. Het hotel in Den Haag lag ook mooi centraal. Algemene indruk is altijd positief. Fijne bedden, goed ontbijt. Binnenkort gaan we weer en dus zoek ik wat tips!
Doorwerth OVERSLAAN Heiloo het zelfde .... Etten Leur het zelfde... Alleen Zuiderduin Beachhotel is mooi ....edit....veel plezier, stik leuk om te doen!
Roermond vonden wij heel leuk! Ook veel te doen in de buurt. Ook in Huizen is het erg leuk Eerbeek vonden we vreselijk. Zelfs mn geld teruggevraagd en gekregen. Kamer net een veredelde bezemkast en zo stoffig dat ik een flinke astma aanval heb gehad.
Nieuwegein! Heel fijn hotel, ben er al 4x geweest. Bergen op Zoom is ook mooi, jammer dat t zo ver weg is anders was ik nog eens gegaan
Goed om ook te weten waar we niet moeten zijn! Is er al eens iemand op de waddeneilanden geweest toevallig?
Bergen op zoom vonden wij fantastisch, zijn dan ook sauna freaks. Hoe dat nu met corona is, is even de vraag maar hotel was top.
Ja daar woon ik in de buurt, dus dat is geen optie hier Maar we drinken er regelmatig wat als we gelopen hebben met de hond, en het ziet er zeker wel sjiek uit! Ik denk dat de sauna 1 juli ook weer open mag en het restaurant is momenteel voor gasten open.
Ik ben vorig jaar met mijn zoon in Wolfheze geweest. Erg leuk. Er zijn er 2 daar. Degene waar wij waren was met een Pooltafel, pingpong, tafelvoetbal in de kelder. Je liep zo het bos in