Correcte prijs?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Stephanie20, Jan 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Ik heb op het forum hierover al een vraag gesteld,maar nu doe ik het nog eens alleen wat concreter. Een vriendin van me wil mn bugaboo 3 all black overkopen. Ze wil er €450 voor geven. Wij hebben hem aangekocht in maart '13. Ik voel me nu zo'n muts en vraag me af of dit een correcte prijs is? Als ik op marktplaats kijk,zie ik veel hogere prijzen. De vraag is natuurlijk of je dit ook krijgt.

2. Jaan13

Jaan13 Actief lid

Dec 26, 2013
    217
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind dat wel een redelijke prijs.. De wagen is van maart '13 dus al een aantal jaar 'gebruikt'.. En daarbij zou ik sowieso voor mijn vriendin niet de hoofdprijs vragen, maar dat is mijn mening..

3. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Eens met bovenstaande reactie!

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Is een koopje voor je vriendin.
    Ligt eraan hoe hard je het geld kunt gebruiken.
    Op marktplaats krijg je er minimaal nog 600 euro voor.

5. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    Daarom verkoop ik niet meer aan vriendinnen

Beetje vervelende ervaringgehad met een baby bedje die ze bij mij thuis gezien had inclusief kast en commode eenmaal bij haar de spullen was t bedje niet mooi genoeg uiteindelijk heb ik haar van de 150 euro 50 euro terug gegeven voor een nieuw bedje

Zonde vd vriendschap ik ga dan tochanders tegen aan kijken

6. mc87

mc87 Actief lid

Apr 11, 2013
    336
    39
    28
    Female
    Ik zou er 500 euro voor vragen. Het is een vriendin, en daar heb je toch een goede band mee.Dan maak je het toch ook niet te duurvoor.Of heeft ze veel geld te besteden? Ik heb zelf ook via marktplaats spullen gekocht en verkocht. Vaak staan kinderwagens er een paar weken te koop, als je hem daar verkopen wil, moet je voor jezelf een minimaal bedrag bedenken, en hem en duurder te koop aanbieden.Dan komt het wel goed vooral om daar het een bugaboo is.Op marktplaats staan ook oudere bugaboo wagens tegen hoge prijzen.

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Wij hebben er op mp 600 voor betaald, ik zou afgezet voelen voor 450 euro. Lekker eerst op mp proberen zou ik zeggen. Ik verkoop ook liever niets an vrienden moet ik zeggen, dan krijg je dit soort dingen.

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    450 euro voor een bugaboo van 2 jaar oud is welllicht wat aan de lage kant. Ligt er natuurlijk ook aan in welke staat de wagen is en of er nog extra accesoires bij zitten zoals een voetenzak etc. Heb je voor jezelf een bedrag waarmee je tevreden zou zijn? Dan zou je hem even op marktplaats kunnen zetten, kijken of mensen dat bieden en dan bij je vriendin aangeven dat je er .... voor wilt hebben.

9. meliez

meliez Actief lid

Apr 26, 2013
    324
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Tja wat is een correcte prijs???? Wat wil jij ervoor vangen? Alleen jij kan bepalen wat een correcte prijs is, wat voor jou de waarde is van de kinderwagen. Is dat 450 euro, dan is dat een correcte prijs voor jou. Is dat voor jou te laag, dan zeg je dat, als het een echte vriendin is zou ze dat heus wel snappen.

Vaak staan spullen op marktplaats waarvan ik denk: dat is toch veel te veel geld?? Dat kan heus wel goedkoper. Het is maar net wat de waarde voor jou is.

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Bedankt voor de reacties. Nu moet ik er wel bij zeggen dat die vriendin een studiegenoot is waar ik nog wat losse contacten bij had. Voor een goede vriendin zou ik hem verkopen voor €450. Gewoon omdat ik het ze gun. Nu wil ik niet zeggen dat ik het haar niet gun. Ik wou gewoon een eerlijke prijs.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Als je een eerlijke prijs wilt moet je dit niet doen voor 450 euro.
    De all black is gewoon heel gewild en wordt weinig aangeboden. Ik heb vorige maand 650 euro betaald voor een bugaboo cameleon 3 all black met licht roze bekleding en voetenzak. Adapters voor d we maxi cosi, parasol en muskietennet zitten hier niet eens bij en ik was zelfs blij omdat deze prijs nog steeds een koopje is.
    Mijn advies, zet hem een week of 3 op marktplaats wacht de biedingen af en laat die dan aan die vriendin zien. Als het niet zo een goede vriendin is zou ik het echt zonde vinden van je geld. Voor dat verschil kan je wel zelf weer een mooie luxe buggy of wat anders terug kopen! Desnoods kom je haar uiteindelijk tegemoet met een prijs van 50 euro onder het hoogste bod. Heb je toch een vriendendienst verricht, heb jij niet te veel in hoeven leveren en is zij goedkoper uit als dat ze bij een ander zou zijn!
    Succes met je beslissing!!
    Ik heb ooit aan een vriendin mijn babykamer verkocht (met alle erbij badje, babyfoon, 2x earosleep, angelcare noem maar op) voor de vrienden prijs van 500 euro (nieuw prijs was 2500 euro en alles was 18 maanden oud. Uiteindelijk heeft zij alles voor 1000 euro weer verkocht na een jaar. Daar ben ik me altijd een beetje rot over blijven voelen vandaar dat ik nu niet mee aan vriendenprijsjes doe. Of ik verkoop het naar waarde of ik geef het gratis omdat ik het iemand echt gun! Maar dan met de mededeling dat ik het terug wil als het niet meer gebruikt word.

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik vind 450 echt heel laag. Ik heb 330 betaald voor een cameleon 2 afgelopen jaar.
    Zag de 3 er echt niet onder de 650 opstaand. Zeker de all black niet.

Als je het geld niet hard nodig hebt en je vriendin heeft het niet in overvloed kan je dat natuurlijk best doen. Maar eerlijk is eerlijk je vriendin bied geen eerlijke prijs.

Als ik jou was zou ik zeggen dat 600 euro de waarde van de wagen is en dat je niet wil dat de vriendschap er onder gaat leiden dus dat ze hem voor die prijs over kan nemen of anders gaat hij op mp.

13. NiVe

NiVe Lid

May 18, 2015
    9
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het is echt een lage prijs voor een Bugaboo3, en ook nog eens de AllBlack uitvoering. En volgens mij is de garantie nog niet eens voorbij, dat is dacht ik 3 jaar.
    Ik denk dat € 600,- een goeie vriendschappelijke prijs is, voor een kinderwagen die ruim € 1000,- euro heeft gekost. Maar dat is mijn mening.

Share This Page