Hallo dames! Omdat ik lichtelijk gefrustreerd begin te worden , toch maar even hier de vraag. Ik ben bezig met het geboortepakje. Maat 56 heb ik al helemaal compleet, maar voor maat 50 ben ik nog aan het zoeken. Ik heb een schattig wit jurkje waar ik een leggingje bij koop. Maar nu wil ik graag dezelfde soort slofje/mutsje. Dus dezelfde stof, zodat het leuk bij elkaar staat. Of bijvoorbeeld een legging en mutsje van dezelfde stof. Ik heb echt al veel gezocht op internet maar ik kan gewoon niet vinden wat ik zoek, kan iemand mij tips geven??
Óf nog een ander idee. Ik heb deze ook in maat 50 gekocht; Product Detail | H&M NL Met bijpassende sokjes (met poesjes er op). Maar als ik dat bij elkaar aan doe, dan moet er nog iets van een t shirt bij, anders heeft ze alleen een romper aan. Maar wat voor shirt kan ik daarop kopen zodat het niet te druk word (omdat er op dat broekje en mutsje ook al een printje zit)?
Noppies heeft leuke leggings, sokjes en mutsjes. Als je dat allemaal in bijvoorbeeld licht roze koopt past het leuk bij elkaar.