hey, mijn schoonzusje staat op knappen, en ik heb t kraamkadootje af. nu wil ik een leuk gedichtje in t kaartje zetten, maar ik vind het zo moeilijk. Mijn man word trouwens peetoom, en we zijn nu al trots. Kan niet wachten tot de kleine geborten word! ik heb 2 gedichtjes gevonden ergens, in de kringloop van het leven is er ook plaats voor jou bestemd vandaag ben je aan hen gegeven daar, waar je meer dan welkom bent ------------------------------------ jullie liefde werd bezegeld met de geboorte van dit kind begrijpelijk, dat je dit hummeltje het mooiste van de wereld vind het lijkt op mama en papa ja, het lijkt op alle 2 en als eerste geschenk krijgt het jullie beide liefde mee --------------------------------------- is dit iets? en zo ja welke dan.. misschien heeft iemand anders ook nog wat leuks/moois? liefs DarkAngel oh ja, t moet niet iets heel erg langs zijn, want ik moet t wel in een kaartje schrijven.
korte beentjes, mini teentjes lachend mondje, pamperkontje, proficiat met die lieve ukkepuk het is jullie eerste meesterstuk