Hoi Hoi Ik had al eerder gepost over mijn kaartje. Nu net zet FF ineens een kruis uit het niet. Ik heb niets veranderd aan me kaartje maar alleen even geopend. Echt vreemd. Maar nog vreemder is dat ik op de nacht naar cd13 me ei duidelijk heb gevoeld. En die ochtend had ik ook weer een negatieve test. Dus ik heb echt me ei op cd 13 gehad. Maar nu zegt FF op cd 14. Naar mijn idee klopt dit echt niet. Dus volgens FF zit ik op 7dpo i.p.v. 8 dpo. Wie is het er met mij eens? Groetjesssss Kitty
Ik denk ook dag 13. Waarschijnlijk zet ff het kruis een dag later omdat je temp dan hoger is.. op dag 13 zit je onder je gemiddelde lichaamstemp. Maar ach.. een dagje meer of minder.. wat maakt t uit?
Ik denk ook cd13. Maar FF raakt denk ik in de war door die aantal dagen voor je eisprong dat je temp ook erg hoog was, cd 7 t/m 10.
Ja dat klopt ja. Gister een heel licht postifief streepje met middagurine en vanochtend een veel donkerdere streep. Ben echt blij en kan het eigelijk nog niet geloven maar ik zit nu nog 3 dagen voor mijn nod dus we gaan een cb digi op 1e kerstdag doen om het zeker te weten. Ik had het totaal niet verwacht gister zeker omdat me temp weer flink ging dalen maar vandaag weer een flinke stijging dus dat was dan de late innestelingsdip. Nog iig geval bedankt voor je reactie. x
Dank je wel meiden. Enne Sandana volgens mij zag jij dat al in mijn kaartje. Omdat je zei dat je me kaartje er wel heel erg goed uit vondt zien. En dan nog de voorzichtige woorden erachter dat een kaartje nooit de zekerheid bied. Nou deze dus wel hahaha ik ben zo blij enne bedankt meiden voor de adviezen en de tijd. En voor jullie nog even een foto van de test van vanochtend. Groetjessss Kitty
Ja inderdaad.... ik zie soms wel eens dingen die een goede vorboden lijken te zijn als ik zo vele kaartjes zie. Maar inderdaad, is nooit zeker en ik wil niemand tekort doen. Maar boeie!!!! Je bent zwanger! Wat een mooi kado voor de kerst.... en nu lekker vieren
Jij ook he zal ik zeker doen alleen ik ren me de ong3lukken naar de wc. Heb echt last van de plasziekte. Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Voor jou de laatste weekjes. Liefs kitty
Over dat wc gesproken... slaap inmiddels slecht omdat ik zo vaak moet gaan. Minimaal elke 2 uur wordt ik wakker. Kan ook zijn omdat ik brak gelegen ben met die kussens, krijg ik pijn aan mijn heup of rug of zo. Voel me nu sowieso brak.... maandagavond zwanger fit (sport), moet ik dinsdag altijd bijkomen, maar het was kerstavond, eerste kerstdag nog een halve dag werken en daarna diner bij mijn ouders (gingen pas rond 19 naar huis). Lagen gister iets na 21 uur in bed.... vandaag echt rustdag! Verder alles goed.... ben gewoon veel moe maar verder is alles okee
Jeetje sandana, Klinkt niet echt fijn. Ik las net ff terug vandaar mijn late reactie. Hoe is het nou met je. Kun je de nachten alweer wat beter verdragen? Het aftellen zal bij jou nu wel begonnen zijn. Spannend! Hier gaat alles zijn gangetje. Door de lichtroze/bruine afscheiding was ik erg ongerust en de vk gebeld. Mocht gister gelijk komen en alles zag er supergoed uit ook het hartje begon al met kloppen. Verder geen cystes of andere rare dingen. Dus de afscheiding is echt van een vaatje dat steeds knapt. Ik ben erg tevrede en heb nu eindelijk het gevoel dat ik kan genieten. Over 3 weken een 8+3 weken echo. Spannend hier. Temp houd ik zo nu en dan ook nog even in de gaten maar blijft stabiel tussen de 37.3 en de 37.1 dus dat is netjes vind ik. Kus
Ow gelukkig dat alles goed is.... Hier gaat het wel weer. Kleine slaapt weer beter door en ik ook. Alleen vannacht niet. Vaak ben ik snel moe of kortademig, maar goed. Op zich gaat het wel Dank je voor het vragen.