grieperig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meid84, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben 18 weken zwanger van een tweeling en nu voel ik me vanaf afgelopen zaterdag grieperig. Ik moet vandaag werken maar voel me eigenlijk nog steeds niet goed. Verkouden, spierpijn, futloos. Moet ik me ziek melden? Weet het niet!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als je grieperig bent zou ik me wel ziek melden, kun je beter goed uitzieken en al helemaal als je zwanger bent.

3. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Ziek melden hoor! Ik ben sinds week 30 ziek, verkouden en ontzettend hoesten met als toppunt een longontsteking en 6 weken lang hoesten! Gekneusde ribben en nu ik eindelijk iets opknap nog aan het hoesten en opnieuw verkouden. Oftewel 0,0 weerstand en dat wil jenu echt niet! Luister naar je lijf en neem rust :) Beterschap

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik denk dat je zelf het best weet of je ziel bwnt of niet. Mijn richtlijn is: kun je werken, dan ga je werken
    Meestal: koorts danwel overgeven of zware diarree, functieverlies dat je belet bij het werk of gekmakende pijn: thuisblijven. Al het andere is meestal wel te doorstaan.

5. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    gewoon ziek melden. Ik ben ook door gaan werken en werd alleen maar beroerder, rib gekneusd door het hoesten, antibioticakuur en daarna dus lang thuis gezeten omdat het gewoon niet meer ging. Dit kan je beter voorkomen! Je hebt er nog 2 bij je waar je voor moet zorgen

6. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb me toch maar ziek gemeld. Voel me met de minuut beroerder worden. Dochtet net opgehaald door mijn lieve ouders. Kan ik zo mooi gaan liggen. Hopelijk is het snel voorbij d griep. Bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina